AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 God kveld! Er veldig frustrert, må få det ut. Broren min er gift med ei dame som direkte fra helvete..Orker/greier ikke å nevne hva hun gjør engang.. Broren min har forandret seg totalt.(Negativ) Har noen her opplevd noe slikt?!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Orker du ikke å skrive mer utfyllende så kan du ikke regne med noen flere tilbakemeldinger, råd, synspunkter heller.. ..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Blir jo vanskelig å si noe fornuftig når du bare hiver ut en påstand uten å gidde å skrive hva du baserer den på.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 Litt vanskelig å "sette" seg inn i situasjonen din!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 ^^Takker Altså, hun står bare i veien for all familien min vil av min bror. Han samler seg ikke med oss lenger hver helg. Sønnen hans for ikke lov å omgås med oss, fordi vi snakker en ANNEN DIALEKT!!! Hun vil vite absolutt alt om oss, men vi får ikke vite en shit om henne. Det hun får vite av oss, blir spredt videre. Alt av ting og tang skal kun til hennes familie. Broren min må si til henne om han skal til oss eller har gitt oss noe. Jeg har ikke kjæreste. Hun sier at jeg er sjalu(noe jeg ikke er, overhodet ikke) fordi hun allerede har funnet mannen i hennes liv...Hun blir sint og sur viss noen spør om no tilfeldig(Om hun kan bake en spesiell kake ellnes)..Hender at hun slår(ikke ofte). Trodde viss en elsket en person, kan den i det minste ha litt respekt for hans/hennes familie?!!?.. Sitter faktisk og griner..Broren min er med på alt dette :cry3:
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #6 Skrevet 22. oktober 2010 Hun høres ekstremt usikker, og sjalu ut??? Og han lar seg kue? :S
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #7 Skrevet 22. oktober 2010 Du sa det. Broren din er med på dette. Han tillater at hun gjør som hun gjør. Dette er hans ansvar! Du kan bare være en støttende søsken uansett hvor kjipt det er.
Gjest Pet Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har opplevd en svigerinne fra helvete. Det første hun gjorde var å vokse hele kroppen til broren min for hun likte ikke kroppshår. Det førte til at han ikke klarte å komme i bursdagen til mannen min fordi han var så sår. Deretter fikk hun han til å skrive under på en fullmakt (han var så dritings at han var helt hinsides) som ga henne adgang til bankkontoen hans. Hun bestilte dagen derpå en tur til Tyrkia for seg, moren sin og fire kusiner og dro av gårde på hans regning og sa at hun skulle på opptrening (hun var ufør). I Tyrkia traff hun en fra Peru som hun ble gravid med. Da hun kom hjem ble hun konfrontert med regningen, men da fortalte hun at hun var gravid så da smeltet broren min totalt (de hadde prøvd i to år) og tilga henne. Ungen kom og var ganske mørk, men vi har taterblod i familien så vi trodde det var de genene som hadde kommet fram. Moren min ville gjerne komme på besøk, men da sa hun til broren min at hun (mor) hadde trakassert faren hennes seksuelt på første juledag og at hun ville anmelde det hvis mor kom over dørstokken. Så fant hun på at de to og babyen skulle reise til Sør-Amerika mens broren min hadde pappapermisjon og det ville gjerne broren min. Da de kom til flyplassen i Buenos Aires i Argentina ble broren min stoppet i tollen med ulovlige varer (som var plantet av henne). Han kom i fengsel, men ble løslatt. Svigerinnen min forsvant og vi hørte ikke noe før han fikk brev fra banken om at kontoen hans var overtrukket fra Peru. Litt senere la hun ut på wallen sin på Facebook at hun hadde kjøpt seg hus i Peru, giftet seg, at jeg hadde lus og at mormor og pappa hadde et firma sammen (noe som ikke var sant). Så jeg skjønner hvordan du har det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Hmm... Hun vil ikke være med din familie hver helg...? Det kan man jo forstå, når man etablerer seg i et forhold, må man rive seg litt løs fra mor og søstre... Det med dialekt er jo litt merkelig, da...med mindre dere snakker rogalandsdialekt...knis! Det er helt grusomt å høre på, og da kan man jo forstå at hun vil spare barnets ører for det også
Gjest Applecore Skrevet 22. oktober 2010 #10 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har opplevd en svigerinne fra helvete. Det første hun gjorde var å vokse hele kroppen til broren min for hun likte ikke kroppshår. Det førte til at han ikke klarte å komme i bursdagen til mannen min fordi han var så sår. Deretter fikk hun han til å skrive under på en fullmakt (han var så dritings at han var helt hinsides) som ga henne adgang til bankkontoen hans. Hun bestilte dagen derpå en tur til Tyrkia for seg, moren sin og fire kusiner og dro av gårde på hans regning og sa at hun skulle på opptrening (hun var ufør). I Tyrkia traff hun en fra Peru som hun ble gravid med. Da hun kom hjem ble hun konfrontert med regningen, men da fortalte hun at hun var gravid så da smeltet broren min totalt (de hadde prøvd i to år) og tilga henne. Ungen kom og var ganske mørk, men vi har taterblod i familien så vi trodde det var de genene som hadde kommet fram. Moren min ville gjerne komme på besøk, men da sa hun til broren min at hun (mor) hadde trakassert faren hennes seksuelt på første juledag og at hun ville anmelde det hvis mor kom over dørstokken. Så fant hun på at de to og babyen skulle reise til Sør-Amerika mens broren min hadde pappapermisjon og det ville gjerne broren min. Da de kom til flyplassen i Buenos Aires i Argentina ble broren min stoppet i tollen med ulovlige varer (som var plantet av henne). Han kom i fengsel, men ble løslatt. Svigerinnen min forsvant og vi hørte ikke noe før han fikk brev fra banken om at kontoen hans var overtrukket fra Peru. Litt senere la hun ut på wallen sin på Facebook at hun hadde kjøpt seg hus i Peru, giftet seg, at jeg hadde lus og at mormor og pappa hadde et firma sammen (noe som ikke var sant). Så jeg skjønner hvordan du har det.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har opplevd en svigerinne fra helvete. Det første hun gjorde var å vokse hele kroppen til broren min for hun likte ikke kroppshår. Det førte til at han ikke klarte å komme i bursdagen til mannen min fordi han var så sår. Deretter fikk hun han til å skrive under på en fullmakt (han var så dritings at han var helt hinsides) som ga henne adgang til bankkontoen hans. Hun bestilte dagen derpå en tur til Tyrkia for seg, moren sin og fire kusiner og dro av gårde på hans regning og sa at hun skulle på opptrening (hun var ufør). I Tyrkia traff hun en fra Peru som hun ble gravid med. Da hun kom hjem ble hun konfrontert med regningen, men da fortalte hun at hun var gravid så da smeltet broren min totalt (de hadde prøvd i to år) og tilga henne. Ungen kom og var ganske mørk, men vi har taterblod i familien så vi trodde det var de genene som hadde kommet fram. Moren min ville gjerne komme på besøk, men da sa hun til broren min at hun (mor) hadde trakassert faren hennes seksuelt på første juledag og at hun ville anmelde det hvis mor kom over dørstokken. Så fant hun på at de to og babyen skulle reise til Sør-Amerika mens broren min hadde pappapermisjon og det ville gjerne broren min. Da de kom til flyplassen i Buenos Aires i Argentina ble broren min stoppet i tollen med ulovlige varer (som var plantet av henne). Han kom i fengsel, men ble løslatt. Svigerinnen min forsvant og vi hørte ikke noe før han fikk brev fra banken om at kontoen hans var overtrukket fra Peru. Litt senere la hun ut på wallen sin på Facebook at hun hadde kjøpt seg hus i Peru, giftet seg, at jeg hadde lus og at mormor og pappa hadde et firma sammen (noe som ikke var sant). Så jeg skjønner hvordan du har det. Er du seriøs?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #12 Skrevet 22. oktober 2010 Ser at alt er mulig, Pet, men jeg stiller spørsmålstegn ved at mannen ikke skjønte noe før. Før alt bare raknet. Hun har jo holdt på lenge. Blir man blind og døv? Godtar man alt for mye? Greit nok at svigerinnen er fra Hell, men hvor er mannen fra som tillater?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #13 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har opplevd en svigerinne fra helvete. Det første hun gjorde var å vokse hele kroppen til broren min for hun likte ikke kroppshår. Det førte til at han ikke klarte å komme i bursdagen til mannen min fordi han var så sår. Deretter fikk hun han til å skrive under på en fullmakt (han var så dritings at han var helt hinsides) som ga henne adgang til bankkontoen hans. Hun bestilte dagen derpå en tur til Tyrkia for seg, moren sin og fire kusiner og dro av gårde på hans regning og sa at hun skulle på opptrening (hun var ufør). I Tyrkia traff hun en fra Peru som hun ble gravid med. Da hun kom hjem ble hun konfrontert med regningen, men da fortalte hun at hun var gravid så da smeltet broren min totalt (de hadde prøvd i to år) og tilga henne. Ungen kom og var ganske mørk, men vi har taterblod i familien så vi trodde det var de genene som hadde kommet fram. Moren min ville gjerne komme på besøk, men da sa hun til broren min at hun (mor) hadde trakassert faren hennes seksuelt på første juledag og at hun ville anmelde det hvis mor kom over dørstokken. Så fant hun på at de to og babyen skulle reise til Sør-Amerika mens broren min hadde pappapermisjon og det ville gjerne broren min. Da de kom til flyplassen i Buenos Aires i Argentina ble broren min stoppet i tollen med ulovlige varer (som var plantet av henne). Han kom i fengsel, men ble løslatt. Svigerinnen min forsvant og vi hørte ikke noe før han fikk brev fra banken om at kontoen hans var overtrukket fra Peru. Litt senere la hun ut på wallen sin på Facebook at hun hadde kjøpt seg hus i Peru, giftet seg, at jeg hadde lus og at mormor og pappa hadde et firma sammen (noe som ikke var sant). Så jeg skjønner hvordan du har det. Har ikke ord. Håper hun er anmeldt ogfår ett helvette av ett liv
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #14 Skrevet 22. oktober 2010 Hmm... Hun vil ikke være med din familie hver helg...? Det kan man jo forstå, når man etablerer seg i et forhold, må man rive seg litt løs fra mor og søstre... Det med dialekt er jo litt merkelig, da...med mindre dere snakker rogalandsdialekt...knis! Det er helt grusomt å høre på, og da kan man jo forstå at hun vil spare barnets ører for det også
Stinelin Skrevet 22. oktober 2010 #15 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har opplevd en svigerinne fra helvete. Det første hun gjorde var å vokse hele kroppen til broren min for hun likte ikke kroppshår. Det førte til at han ikke klarte å komme i bursdagen til mannen min fordi han var så sår. Deretter fikk hun han til å skrive under på en fullmakt (han var så dritings at han var helt hinsides) som ga henne adgang til bankkontoen hans. Hun bestilte dagen derpå en tur til Tyrkia for seg, moren sin og fire kusiner og dro av gårde på hans regning og sa at hun skulle på opptrening (hun var ufør). I Tyrkia traff hun en fra Peru som hun ble gravid med. Da hun kom hjem ble hun konfrontert med regningen, men da fortalte hun at hun var gravid så da smeltet broren min totalt (de hadde prøvd i to år) og tilga henne. Ungen kom og var ganske mørk, men vi har taterblod i familien så vi trodde det var de genene som hadde kommet fram. Moren min ville gjerne komme på besøk, men da sa hun til broren min at hun (mor) hadde trakassert faren hennes seksuelt på første juledag og at hun ville anmelde det hvis mor kom over dørstokken. Så fant hun på at de to og babyen skulle reise til Sør-Amerika mens broren min hadde pappapermisjon og det ville gjerne broren min. Da de kom til flyplassen i Buenos Aires i Argentina ble broren min stoppet i tollen med ulovlige varer (som var plantet av henne). Han kom i fengsel, men ble løslatt. Svigerinnen min forsvant og vi hørte ikke noe før han fikk brev fra banken om at kontoen hans var overtrukket fra Peru. Litt senere la hun ut på wallen sin på Facebook at hun hadde kjøpt seg hus i Peru, giftet seg, at jeg hadde lus og at mormor og pappa hadde et firma sammen (noe som ikke var sant). Så jeg skjønner hvordan du har det.
Gjest Pet Skrevet 22. oktober 2010 #16 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har forandret litt på historien så den ikke skal være så gjenkjennelig, da.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #17 Skrevet 22. oktober 2010 Hmm... Hun vil ikke være med din familie hver helg...? Det kan man jo forstå, når man etablerer seg i et forhold, må man rive seg litt løs fra mor og søstre... Det med dialekt er jo litt merkelig, da...med mindre dere snakker rogalandsdialekt...knis! Det er helt grusomt å høre på, og da kan man jo forstå at hun vil spare barnets ører for det også Hva er galt med rogalandsdialekt???? Dust, sikkert at din er mye bedre, ja....
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #18 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har forandret litt på historien så den ikke skal være så gjenkjennelig, da. Likevel er historien så syk at den garantert kjennes igjen av de som var involvert, eller kjente til involverte. Syk kjerring hun dama, håper hun får digre problemer om hun entrer norge igjen.
Gjest Kristin Skrevet 22. oktober 2010 #19 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har ikke opplevd svigerinne fra h### men jeg har noen andre slektninger som kommer derfra og som skal til h### etter de dør (om det finnes). Orker ikke å skrive om det her inne for så fælt og grusomt det er det. Det jeg synes er verst det er tanken på hva får de ut av det og det at jeg har så lyst til å forstå dem noe jeg har prøvd på i 10år men jeg skjønner dem ikke. Får vel bare si det sånn at det er mer mellom himmel og jord en det som kan beskrives med ord. Det blir mer som pet sin historie bortsett fra at det ikke er så mange konkrete handlinger..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #20 Skrevet 22. oktober 2010 OIOIOI...Tenk om hun utvikler seg slik?! Alt det jeg har fortalt er bare en brøkdel av det hun gjør...Men i min familie er vi ikke oppdratt slik..Er virkelig ikke vandt til slikt! Broren min er egentlig super person.Men ja, slik er det blitt! Anonym^^: Vi treffes ikke mer en en time hver lørdag..Er det så vanskelig å være med på??!Synes greit at vi ikke trenger å treffe henne, men nevøen og broren min derimot...De for heller ikke lov å komme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå