Gjest Nabojenta Skrevet 22. oktober 2010 #1 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har en flaske Amundsen jeg skal drikke i helga, også lurer jeg på om dere har noen forslag til forskjellige enkle drinker jeg kan blande? Er blitt lei av den gamle blandingen. Har tidligere blandet amundsen, sprite, tom collins og litt sitron.
Betty2 Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 http://www.great.no/drink-oppskrifter.441655-73002.html http://www.barkart.no/ en titt på disse sidene kan kanskje gi deg noen gode ideer. jeg synes russian screw driver ikke er så gale
Gjest Nabojenta Skrevet 22. oktober 2010 #3 Skrevet 22. oktober 2010 Ja så greie ut de der Det er bare det at jeg helst vil ha ting som jeg kan kjøpe på en vanlig matvarebutikk til å blande med, bor så langt unna polet
Betty2 Skrevet 22. oktober 2010 #4 Skrevet 22. oktober 2010 lemon, juice, nektar. frukt, brus. (de fleste typper brus går, spes shweppes av ulike varianter) sitron, saft, is te. Det er egentlig bareå bruke fantasien noen eks. is-te med is biter og en sitron bit oppi. gøy saft med champagne smak, litt vann, litt shweppes (eller kullsyrevann uten smak) sprite eller shwppes (kommer ann på hvor søt du vil ha den) ha kiwi båter og apelsinbåter oppi. du velger selv hvor mye sprit du vil ha i, og is biter kan gi drinken enda bedre smak
Supraspinatus Skrevet 22. oktober 2010 #5 Skrevet 22. oktober 2010 De enkle drinkene er ofte de beste. Jeg ville holdt meg til klassiske brus, eller blandevann. Vodka + tonic er ikke så dumt. Ganske bitter og smaker fortreffelig med litt lime i. Vodka + cranberry juice er godt. Ocean spray er min favoritt. Vodka + ginger ale er også godt. Den trenger et par dråper lime også. Evt kan du lage caipiroska. Det er egentlig en caipirinha med vodka i stedet for cachaça. Bruk whiskyglass, ta oppi båter av en hel lime, en god teskje sukker. Mos med en skje eller muddler. Fyll med knust is. Ta så oppi ca 4cl vodka (eller mer).
Gjest Nabojenta Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 De enkle drinkene er ofte de beste. Jeg ville holdt meg til klassiske brus, eller blandevann. Vodka + tonic er ikke så dumt. Ganske bitter og smaker fortreffelig med litt lime i. Vodka + cranberry juice er godt. Ocean spray er min favoritt. Vodka + ginger ale er også godt. Den trenger et par dråper lime også. Evt kan du lage caipiroska. Det er egentlig en caipirinha med vodka i stedet for cachaça. Bruk whiskyglass, ta oppi båter av en hel lime, en god teskje sukker. Mos med en skje eller muddler. Fyll med knust is. Ta så oppi ca 4cl vodka (eller mer). Tja, hva er ginger ale da?
Mermaid Blues Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Tja, hva er ginger ale da? Ingefærøl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå