LetsGetFree Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg inviterer nærmeste familie på bursdagslunsj snart, men jeg er totalt blank når det gjelder hva jeg kan lage. Trenger tips og ideer! Hva ville du likt å blitt servert? Vi blir rundt 10 stk og jeg er laktoseintolerant så meieriprodukter er ikke ideelt (sukk). Takk nemlig for alle tips!
LetsGetFree Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 Tapas høres veldig bra ut! Forslag til tapas? Jeg vet, null inspirasjon om dagen..
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 -Små kjøttboller med et godt krydder -Tacolefser smurt med en kremost, og med røkt laks på. Rull de sammen, og skjær i passende stykker. Fest med en tannpirker -Små poteter. Karamellisert kanskje? Eller hvitløkssmak? -Kyllingklubber -Focaccia-brød (hvordan skrives det?) -Bruchetta. -Dadler med bacon -tannpirkere med ost og drue på Hm. det var det jeg kom på i farten
LetsGetFree Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2010 Tusen takk, der fikk jeg noen ideer
LetsGetFree Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2010 Pai med noen salater ved siden av var en veldig god ide! Har noen en oppskrift som er uten meieriprodukter? Og gjerne uten kjøtt og
Mixelite Skrevet 26. oktober 2010 #8 Skrevet 26. oktober 2010 Pai med noen salater ved siden av var en veldig god ide! Har noen en oppskrift som er uten meieriprodukter? Og gjerne uten kjøtt og Jeg har ikke noen oppskrifter som er utprøvd, men hvorfor ikke ta en vanlig paioppskrift og erstatte smøret med melkefritt smør og melken med f.eks havrefløte?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Hva med et norsk koldtbord? Du kan ha *Eggerøre med laks eller spekemat *Kylling *Karbonader *Salatbolle *Påleggsfat *ostefat *Ulike typre brød
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå