Ariel Simone Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tror det hjelper med appelsin eller klementin, mye fisk og varm suppe eller te. Og selvfølgelig bruke varme klær og unngå å fryse:) Noen andre tips?
tineline Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Vask hendene før du putter dem i munnen/tar deg i øynene/tar på mat etc. Ikke heng rundt syke. Få masse frisk luft!
Gjest idakaroline Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Ta vitaminer! Ikke fryse på beina, skjerf, lue, votter, drikke te, lytte etter hva kroppen vil, få nok søvn, passe på at du ikke er mer rundt syke enn det du må og bare slappe av å kose deg! Men husk - forkjølelse kommer av et virus, ikke av at man går rundt og er kald!
Heges Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Doble dosen med c-vitamin er fin forebyggelse. Prøv spirulina, skikkelig vitaminbombe, som styrker immunforsvaret.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror på sånne ting som almenn hygiene. Håndvask er viktig. utover det så tror jeg det ligger i genene dine. Jeg har sittet i trenge togkupeer dag ut og dag inn. Folk som har hatt alt rundt meg og hostet og nyst. Har faktisk aldri blitt smittet. Har hatt influensa en gang i mitt liv og jeg er over 40 år.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Hva med å bare leve vanlig, gå en tur hver dag, trene normalt, spise sunt og drikke nok vann? Spise en appelsin? Du vet, sånne ting som faktisk ikke koster deg noe som helst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå