Gjest strykebrett Skrevet 23. oktober 2010 #21 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg hadde nok blitt glad hvis en av kjekkasene på treningssenteret mitt hadde gitt meg en sånnn lapp ja
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #22 Skrevet 23. oktober 2010 Og nok en takk til dere som har svart TS
Gjest Tidssone Skrevet 23. oktober 2010 #23 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg hadde blitt smigret og glad. Blir jo alltid det når sånne ting skjer. Har aldri følt meg billig, hvorfor skulle jeg det? Om jeg hadde tatt kontakt, hadde det vært pr sms og stått "Pleier du å gjøre dette ofte?" 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #25 Skrevet 27. mars 2012 Gjorde det igjen gitt. Måtte bare gjør et eller annet, men var rett og slett for nervøs til å gjøre noe mer. Så da er jeg nervevrak resten av kvelden. TS 2
Mr.Omg Skrevet 27. mars 2012 #26 Skrevet 27. mars 2012 Interessant, har lappene gitt noen resultater?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #27 Skrevet 27. mars 2012 Interessant, har lappene gitt noen resultater? Tja. Har jo bare vært 2 foreløpig, så noen statistikk kan jeg vel ikke akkurat gi deg. Fikk i alle fall en litt lengre sms fra hun første hvor hun takket for lappen, men sa at hun var opptatt. Så det er jo forsåvidt et resultat. Foreløpig ingen respons fra sistnevnte. Regner vel egentlig ikke med å få noen respons heller. Men jeg er fornøyd med at jeg gjorde det, så slipper jeg i alle fall å angre i ettertid. Skal skrike ut hvis jeg hører noe! 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. mars 2012 #28 Skrevet 27. mars 2012 Tror dette kan være en lur måte å gjøre det på. Tenkte jeg kunne gjøre noe slikt. Hei jeg må si at jeg syntes du var veldig søt , jeg har desverre litt dårlig tid nå, men hvis du har lyst å gå ut engang kan du sende meg en melding. --> Gi lapp. Deretter kan jo hun velge mellom å kaste lappen eller om å sende meg en melding. Så slipper hun å stå der å ta en klein avgjørelse foran meg. 1
Envy Skrevet 27. mars 2012 #29 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg ga også bort en lapp med navn og nummer på på treningssenteret en gang. Kunne ikke dy meg, visste at jeg måtte oppnå kontakt på en eller annen måte. Det hele endte i en heftig romanse Edit: Skal være sagt at han hadde sjarmert meg såpass med blikk og kjekkhet at jeg ikke turte si noen verdens ting, bare ga han lappen i det jeg gikk forbi Han syntes visst det var søtt Endret 27. mars 2012 av Envy 1
Viernes Skrevet 27. mars 2012 #30 Skrevet 27. mars 2012 Har fått en lapp med en nr en gang, men det var ikke på gata. Den kom fra oven og landet på terrassen, dvs den ble kastet til meg fra en av nabobalkongene! Kort fortalt så endte det opp med at den kjekke herremannen som var naboen min fikk noen kyss en sen natt et år senere. (var ikke på hjemstedet mitt det skjedde, derfor det tok tid.) Det er egentlig en lang historie bak det, men det er vel greit å holde det kort.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #31 Skrevet 28. mars 2012 han må gjerne gi meg en lapp men vis han ikke sier så mye til meg kan han ikke forvente at jeg tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #32 Skrevet 28. mars 2012 Jeg stemmer for at du fortsetter med dette, siden du er godt i gang - og gjerne oppdaterer denne tråden med resultater også! Det er litt spennende... 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #33 Skrevet 28. mars 2012 Interessant tråd... Å gi nr til en jente jeg ikke har snakket med en gang føler jeg blir litt rart. Men om vi utveksler i alle fall 5-10 setninger, er det kanskje ikke så dumt. Tenker da på å gi nummeret og si at hun kan ta kontakt hvis hun vil snakke mer - på en måte slik at hun ikke trenger å ta noen beslutning der og da. Men blir jo rimelig harry å gå rundt med penn og papir klar... Har jo alltid visittkort i kortholderen min, men er jo litt teit å gi det med fullt navn og all jobbinfo? Tenkte det beste ville vært å bare rive av telefonnummeret fra visittkortet...?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #34 Skrevet 29. mars 2012 Interessant tråd... Å gi nr til en jente jeg ikke har snakket med en gang føler jeg blir litt rart. Men om vi utveksler i alle fall 5-10 setninger, er det kanskje ikke så dumt. Tenker da på å gi nummeret og si at hun kan ta kontakt hvis hun vil snakke mer - på en måte slik at hun ikke trenger å ta noen beslutning der og da. Men blir jo rimelig harry å gå rundt med penn og papir klar... Har jo alltid visittkort i kortholderen min, men er jo litt teit å gi det med fullt navn og all jobbinfo? Tenkte det beste ville vært å bare rive av telefonnummeret fra visittkortet...? Ja, det går jo ikke. Første gangen fant jeg bare noe på treningssenteret. Andre gangen så gav jeg visittkort. Ikke fått noe respons på det siste, så antar at det fant veien til nærmeste søppeldunk. Men er jo ikke så farlig om hun får fullt navn og jobbinfo? Hun vil jo finne ut av det før eller siden, og man kan jo fint finne ut det via nummeret og litt googling uansett.
Gjest Skrevet 29. mars 2012 #35 Skrevet 29. mars 2012 En kar jeg var på kurs med en uke for flere år siden gjorde nettopp det siste dagen av kurset! Jeg syntes det var veldig sjarmerende og tøft gjort:) Men jeg hadde samboer på den tiden så jeg sendte ham bare en sms og takket for lappen og skrev at jeg var opptatt.
Gjest Quelleriel Skrevet 30. mars 2012 #36 Skrevet 30. mars 2012 (endret) *slettet* Endret 8. juni 2014 av Quelleriel 1
Gjest PinkLeaf Skrevet 30. mars 2012 #37 Skrevet 30. mars 2012 Jeg fikk også en lapp en gang, men han som skrev den turte ikke komme bort med den selv, så han sendte kameraten(!). Der sto det kun etternavn og et nummer, og da jeg kikket opp satt de 300m unna på en café oh vinket. Alle tre. Jeg hadde jo samboer, men tror fortsatt ikke jeg ville svart. Men det er mest fordi han ikke så ut som min type (dør-til-dør-selger av Internett, og han så skikkelig glatt ut), men hovedsaklig fordi han ikke turte å komme bort selv. Men hadde jeg fått et godt inntrykk av fyren, selv om det kanskje bare var et kort møte, og jeg hadde vært singel - så er det ikke usannsynlig at jeg hadde svart. :-) Tøft gjort, TS!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #38 Skrevet 16. juni 2012 Da gjorde jeg det igjen! Idag ble det visittkortet med en koselig melding på baksiden. Anonym poster: 3a08364ed132f157a0dc55d19440fe65 1
Fugleskremsel Skrevet 16. juni 2012 #40 Skrevet 16. juni 2012 Oi Stilig, jeg hadde definitivt blitt smigret ja... Tror heller det hadde tatt den vendingen at jeg ikke hadde turd å svare 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå