AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan vil du reagert hvis en mann/gutt kom bort til deg, sa hei, gav deg nummeret på en lapp, og så gikk igjen?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Det hadde jeg likt Alt etter hvilket inntrykk jeg fikk av mannen så kunne jeg faktisk ha ringt ham.
Sunniva81 Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Kunne vært spennende,så det hadde jeg også likt Hadde han vært kjekk og virka passe normal,hadde jeg nok sendt en sms,ja
Gjest caramiacaramella Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Ikke sjans for at jeg hadde tatt kontakt. For en rar ting å gjøre!Hvis jeg skal på date med noen så vil jeg snakke med dem og bli litt kjent først. At noen bare kommer opp til deg og sier hei, er absolutt ikke nok.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Takk for alle svar Jeg gjorde nettopp det idag, og tenkte i etterkant at det nettopp var en rar ting å gjøre. Så det var derfor jeg lagde denne tråden. Hvis noen lurer så tok hun faktisk kontakt via sms, men hun er visst opptatt. Av det hun skrev virker det som om hun tok det som et kompliment, noe som det faktisk er! Kan godt hende det var bare en pen måte å si at hun ikke var interessert, men i og med at jeg ikke hadde sett hun før så vil det jo ikke være noe press på henne for å i det hele tatt ta kontakt, så antar at hun faktisk er opptatt. Men tilbake til topic, tar gjerne imot flere svar og synspunkter! TS
Krill Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde lurt på om fyren hadde lest TheGame, og prøvde seg på daytimesjekking....? 1
Gjest Thefainter Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde lurt på om fyren hadde lest TheGame, og prøvde seg på daytimesjekking....? Det er ikke noe å lure på. Han HAR det 1
kulu-kulu Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Hvorfor ikke Vi var 4 venninner som satt og tok en utepils , merket at det var en gutt som såg på meg titt og ofte. Da han gikk , la han en lapp i fanget mitt,der det sto at han syntes jeg var så nydelig og at jeg virket som en herlig jente (?). Men ingen invitasjon til kontakt (?) Ble jo kjempesmigret,ikke ofte slikt skjer
Gjest -L- Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Takk for alle svar Jeg gjorde nettopp det idag, og tenkte i etterkant at det nettopp var en rar ting å gjøre. Så det var derfor jeg lagde denne tråden. Hvis noen lurer så tok hun faktisk kontakt via sms, men hun er visst opptatt. Av det hun skrev virker det som om hun tok det som et kompliment, noe som det faktisk er! Kan godt hende det var bare en pen måte å si at hun ikke var interessert, men i og med at jeg ikke hadde sett hun før så vil det jo ikke være noe press på henne for å i det hele tatt ta kontakt, så antar at hun faktisk er opptatt. Men tilbake til topic, tar gjerne imot flere svar og synspunkter! TS Syntes du var tøff som gjorde det :D, though eg støtter synet om at du burde få til litt snakk først. Samtidig så er det noen her som sier det hadde funket :D 1
Gjest -L- Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg hadde lurt på om fyren hadde lest TheGame, og prøvde seg på daytimesjekking....? Er dere ironisk?, nei han er ikkje pua om han sjekker slik. Då hadde det iallefall pågatt en eller annen lapp lek først xD, sikkert artig.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #12 Skrevet 22. oktober 2010 Nei, jeg er definitivt ikke noe pua. Det skjedde ganske spontant, er ikke noe jeg pleier å foreta meg. Bare så henne og visste at noe måtte gjøres. Ved nærmere ettertanke så virket hun ganske stresset, så er ikke sikkert hun hadde likt om jeg bare hadde startet en samtale (???). Kan også nevne at jeg er ganske sjenert, så ble veldig overrasket over at jeg faktisk gjorde noe. TS
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #13 Skrevet 22. oktober 2010 Hun tok det garantert som et kompliment uavhengig om hun hadde type. Synes det var tøft gjort jeg. Hmm. Hvorfor er det ingen som gjør det mot meg.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. oktober 2010 #14 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er som regel ikke prippen, men på akkurat det punktet her kjente jeg prippenfruen i meg rope. For det første ville jeg faktisk tenkt at mannen så på meg som billig/lett på tråden/enkel å få i sengs. Jeg ville følt at det var en fornærmelse. For det andre ville jeg tenkt at han sikkert har flere lapper i lomma, som han deler villig ut til dem han møter nedover gata.. Og at han dermed sikkert er full av kjønnsykdommer, gærne eksdamer, og flere damer som "står i kø" noe som får meg til å føle meg enda mindre spesiell. MEN hvis jeg hadde sittet hele dagen/kvelden og snakket med en mann, enten på et utested eller cafe eller hvasomhelst, og at han la igjen telefonnummeret sitt "helt tilfeldig" på en serviett før han gikk (og at jeg la merke til det etter at han hadde gått) så ville jeg nok tatt kontakt med ham. Men det forutsetter som nevnt at vi har snakket sammen del del, sparret hverandre og sjekket hverandre opp i forkant. 2
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2010 #15 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er som regel ikke prippen, men på akkurat det punktet her kjente jeg prippenfruen i meg rope. For det første ville jeg faktisk tenkt at mannen så på meg som billig/lett på tråden/enkel å få i sengs. Jeg ville følt at det var en fornærmelse. For det andre ville jeg tenkt at han sikkert har flere lapper i lomma, som han deler villig ut til dem han møter nedover gata.. Og at han dermed sikkert er full av kjønnsykdommer, gærne eksdamer, og flere damer som "står i kø" noe som får meg til å føle meg enda mindre spesiell. Smart og fornuftig tenkt
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #16 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er som regel ikke prippen, men på akkurat det punktet her kjente jeg prippenfruen i meg rope. For det første ville jeg faktisk tenkt at mannen så på meg som billig/lett på tråden/enkel å få i sengs. Jeg ville følt at det var en fornærmelse. For det andre ville jeg tenkt at han sikkert har flere lapper i lomma, som han deler villig ut til dem han møter nedover gata.. Og at han dermed sikkert er full av kjønnsykdommer, gærne eksdamer, og flere damer som "står i kø" noe som får meg til å føle meg enda mindre spesiell. MEN hvis jeg hadde sittet hele dagen/kvelden og snakket med en mann, enten på et utested eller cafe eller hvasomhelst, og at han la igjen telefonnummeret sitt "helt tilfeldig" på en serviett før han gikk (og at jeg la merke til det etter at han hadde gått) så ville jeg nok tatt kontakt med ham. Men det forutsetter som nevnt at vi har snakket sammen del del, sparret hverandre og sjekket hverandre opp i forkant. Kan nevne at det skjedde på et treningssenter, så penn og papir var lett tilgjengelig. Veldig enig i at det hadde virka rimelig sært om dette hadde skjedd på gata. Litt lettere å gjøre sånne ting når vedkommende sitter nede og ikke har planer om å gå noe sted på en stund. Men uansett fint å få flere vinklinger her Personlig skjønner jeg ikke hvordan dette kan få noen til å føle seg billig, men i så fall så er det vel egentlig person som GIR lappen som faktisk gir lappen som er billig? Ikke at jeg selv synes jeg er billig. TS
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #17 Skrevet 22. oktober 2010 Tror gjerne jeg hadde synes det var litt kleint dersom vi ikke hadde hatt en spesiell øyenkontakt og/ eller litt flørting først. Hadde det vært på treningssenteret, og jeg i tillegg var opptatt, hadde jeg syntes det hadde vært litt ubehagelig. Man vil jo mest sannsynlig treffe den personen igjen i.o.m. at man trener på samme sted. Hadde gjerne vært litt flau på hans vegne også.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #18 Skrevet 22. oktober 2010 Tror gjerne jeg hadde synes det var litt kleint dersom vi ikke hadde hatt en spesiell øyenkontakt og/ eller litt flørting først. Hadde det vært på treningssenteret, og jeg i tillegg var opptatt, hadde jeg syntes det hadde vært litt ubehagelig. Man vil jo mest sannsynlig treffe den personen igjen i.o.m. at man trener på samme sted. Hadde gjerne vært litt flau på hans vegne også. Nå er det ikke så lett å få øyekontakt med folk her i Norge da, i alle fall synes jeg veldig mange bare ser ned i bakken og liknende. Nå skal det sies at hun trente styrke på et apparat, og jeg faktisk ventet med å gå bort til hun var ferdig med settet. Hadde hun vært midt i et sett, eller drevet med kondisjonstrening eller noe slikt, hadde det jo vært verre. Mulig det blir kleint, hater egentlig det ordet, hvis jeg møter hun igjen. Men får vel ta det som en mann, hvis ikke hun merker at jeg synes det er kleint så synes sikkert ikke hun det heller. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #19 Skrevet 22. oktober 2010 Var forøvrig TS som svarte i forrige post.
lys Skrevet 23. oktober 2010 #20 Skrevet 23. oktober 2010 Hva jeg hadde gjort i etterkant kommer helt an på settingen og utseende på mannen. Men i utgangspunktet synes jeg det virker kult gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå