AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har den siste tiden hatt veldig ømme bryster(har ikke hatt det siden barn-ungdomskolen en gang) og er nå over 20. Kan det skyldes noe annet en graviditet? Isåfall hva? Jeg har tatt en test og den var negativ(mulig jeg tok den for tidlig).
^KinderMaxi^ Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Mine bryster blir utrolig ømme og såre et par uker før mensen. Jeg er 21.
Fanta Exotic Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg leste et sted en gang at kvinners bryster vokser i ungdomsskolealderen, og så blir det en liten pause, så vokser de litt til etter vgs-stadie... Husker ikke hvor jeg leste det, og godt mulig det ikke stemmer..
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg får også veldig ømme bryster uken før mens, spesielt brystvortene blir såre og mye mer følsomme enn til vanlig. PMS kanskje?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har aldri hatt pms før... Men kan jo kanskje være det...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 TS her. Det gjør vondt i brystene nesten hele tiden, selv når jeg bare sitter i ro. Synes dette begynner å bli litt skummelt...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 TS her. Det gjør vondt i brystene nesten hele tiden, selv når jeg bare sitter i ro. Synes dette begynner å bli litt skummelt... Har du lagt på deg mye i det siste, eller kanskje fått mye vann i kroppen? Uansett burde du gå til legen og sjekke det ut, skal jo ikke være sånn.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Er det lenge siden siste mens? Hvis det er mulighet for graviditet, så vil jeg tro det er årsaken men at du testet for tidlig. Forøvrig er ømme bryster vanlig før mens. Jeg får to hovne ballonger som SER sinnsykt lekre ut, men føles som overmoden frukt som vil eksplodere når som helst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå