AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Velger å poste denne som anonym.. Saken er den at i går kveld satt jeg på ei nettside (playok.com) og spilte backgammon. Spilte mot en person, som hadde spilt 19 spill, og vunnet alle. Men når vi spilte tapte han på tid... Målet hans var sikkert å vinne alle spillene han spilte, men slik gikk det ikke. I ettertid har han terrorisert meg som bare det. Sier at han skal skade og drepe både meg og familien min etc.. Og istad når jeg logget meg på hadde jeg fått et par meldinger fra han: listen i am everywere you go when have feel bad i am quilty remember me who are stupid people i have a lot time to do something for you look after you life will see what happend in you futture time idiot(a) suck me and think about i never forgive you for what you did watch me asshole sucker Jeg er litt usikker på hvilket land han er fra. På den ene brukeren står det at han er fra Vietnam, den andre Norge... Han har også funnet IP adressen min.. Kan han dermed finne ut av hvem jeg er og hvor jeg bor?
hufsa! Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Heia,er sikkert tomme trusler men er du redd og syntes dette er ekkelt, så hadde jeg meldt han umiddelbart!! lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå