Gå til innhold

Jenter som ikke har bilsertifiktat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jenter her som ikke har lappen?

Hvorfor har dere ikke lappen? Planlegger dere å ta den en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lappen.

Var samboer som 18 åring og hadde ikke råd.

Siden har det aldri blitt og jeg har aldri trengt den heller.

Nå gidder jeg ikke ta den, for jeg har ikke råd til å ha bil nå likevel.

Skrevet

Mens jeg går på skole, bor på hybel og ikke har jobb, så kan jeg ikke prioritere bil. Ikke har jeg råd til lappen, ikke til bilen og ikke til bilavgift. Jeg er en fattiglus :grine:

Skrevet

Jeg begynte å kjøre opp når jeg gikk siste året på vgs. Var faktis i ferd med å kjøpe en lekker Mercedes også (80.000NOK). Men det kom andre ting i veien, og siden har jeg ikke hatt bruk for det. Har tenkt å kjøre opp i framtiden, selv om jeg ikke har "behov" for det. Men per dags dato er det langt viktigere ting som står forran meg, enn lappen.

:wink:

Skrevet

Fælt så feminin du plutselig ble, manji.

Skrevet
(... slenger håret over skulderen og plafrer med øyenvippene ...)
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har heller ikke lappen. Har så absolutt planer om å ta den, men min økonomiske situasjon er nødt til å bli mye bedre først.

Jeg har øvelseskjørt i flere år, også har jeg hatt 2 dobbelt-timer og glattkjøring, men lenger kom jeg ikke før lommeboka ble tom. :oops:

Er nok andre ting jeg må prioritere før jeg tar lappen, men at jeg skal ta den etterhvert er det ingen tvil om!

Skrevet

Jeg har ikke lappen og det har kun økonomiske grunner. Til sommeren begynner jeg å jobbe igjen, og da skal jeg også ta lappen.Vi har bestemt oss for å kjøpe bil så fort jeg har stått på oppkjøring. Gleder meg!

Gjest Tristessa
Skrevet

Har ikke lappen. Må betale den selv, noe jeg ikke tar meg råd til helt enda. Føler ei heller at jeg trenger den.

Skrevet

Jeg har ikke lappen fordi jeg er pysete. Har ingen planer om å ta lappen, men vil ikke utelukke det helt.

Vil også gjerne påpeke at Odd Einar Dørum ble samferdselsminister uten sertifikat. Han er helten min. :wink:

Skrevet

Har den ikke fordi jeg har ikke hatt råd....

For øyeblikket har jeg ikke behov for den heller, men det kan kanskje være greit etterhvert som jeg må komme meg hit og dit på egenhånd?!.. :lol:

Lillian

Gjest Zalomine
Skrevet

JEG tok lappen da jeg var 18 år, men min samboer (ja, jeg er jenta, han er gutten) har ikke lappen. Hvorfor snakkes det bare om JENTER som ikke har lappen?

Skrevet

Har ikke lappen ennå, men har såvidt begynt å jobbe med saken. Planen er å kjøre opp før sommeren...

Jeg flyttet fra Norge da jeg var 18, og visste at jeg ikke ville få anledning til å kjøre på et par år, så da var det like greit å vente. Men nå er det så absolutt på tide!

Gjest sexysadie
Skrevet
Noen jenter her som ikke har lappen?

Hvorfor har dere ikke lappen? Planlegger dere å ta den en gang?

Jeg hade sertifikat; men så kjørte jeg 120 km/h i 80-sonen i fylla.

ble fratatt førerkortet og tilbrakte 14 dager på Bromstadveien i Trondheim.

Skrevet

Jeg hade sertifikat; men så kjørte jeg 120 km/h i 80-sonen i fylla.

ble fratatt førerkortet og tilbrakte 14 dager på Bromstadveien i Trondheim.

:o :o :o :o :o jammen bra du ikke drepte noen på veien.....

Gjest Chriselia
Skrevet

Jeg har ikke lappen,men så er jeg ikke gammel nok heller :roll:

Skrevet

Har ikke klart å komme så langt som å spare opp ennå + at jeg er hjemmeværende med småbarn. Vil gjerne ta lappen, men det får framtiden vise.

Gjest sexysadie
Skrevet

:o :o :o :o :o jammen bra du ikke drepte noen på veien.....

Jeg kjørte på en vei hvor d sjeldent fare folk nattestid; strak vei med asfalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...