gulemeg Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 oi nå er det en uke igjen jeg skal til tallinn å fettsuge meg:) er det noen med erfaring derfra?
Beauté Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Nei har ingen erfaring og vil aldri ha det heller. Meen, jeg vet om en som har det. Og hun så ikke noe annerledes ut etterpå. Jeg og andre, turde så vidt å si noe for hun hadde betalt flesk for dette. Det er sjokkerende hvor mye du må betale for noe andre ikke kan se forskjell på. Endret 21. oktober 2010 av Beauté
gulemeg Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 åh huff da..gjorde hun det i tallinn da?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #9 Skrevet 26. oktober 2010 Lykke til Vet om ei som har gjort det, men husker ikke hvor. Jeg har alltid syntes at ho var ei nydelig jente i utgangspunktet.. Men dette har i ettertid hjulpet henne mye på selvtillitten så var nok en fin investering for henne
Fanta Exotic Skrevet 26. oktober 2010 #10 Skrevet 26. oktober 2010 En venninne av mamma brukte 30 000 på å fettsuge lårene, og hverken hun eller noen andre ser noen som helst forskjell :/
gulemeg Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2010 endelig ferdig;) er super fornøyd jeg;) heheh:) kan se meget bra reultat;)
Gjest sue84 Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 Nei har ingen erfaring og vil aldri ha det heller. Meen, jeg vet om en som har det. Og hun så ikke noe annerledes ut etterpå. Jeg og andre, turde så vidt å si noe for hun hadde betalt flesk for dette. Det er sjokkerende hvor mye du må betale for noe andre ikke kan se forskjell på. jeg og jor det i tallin, betalte bare 11 tusen for heele magen, og er superfornøyd jeg også. da har nok ho du kjenner hatt uflaks, har aldri hørt noe negativt om fertilitas vertfall. og i norge er jo det myye dyrere
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #13 Skrevet 30. oktober 2010 Hvrdan gikk var det da ts? Har du noen tips og råd? Hvordan gikk de frem? Lurer veldig på dette selv. Tenker på magen, flanker og muligens innside lår. Har veldig lyst å gjøre noe i hvertfall...
gulemeg Skrevet 8. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2010 Hei jeg kontakte arne på fertilitas.no deretter tar du å sende han bilder åsså kommer han med en pris:) masse omsorg fikk jeg av sykepleier isåfal:) men dårlig at dem ikke kunne så mye engelsk... magen ser flott ut, midjen også=) bare spør vis du lurer på noe
-Serena- Skrevet 8. november 2010 #15 Skrevet 8. november 2010 Fettsuging er jo ingen slankemetode da. Har jeg hørt. Man blir ikke nødvendigvis helt stram og slank av det. Om man ser forskjell kommer helt ann på fettansamlingen i området som skal fettsuges.
Gjest sue84 Skrevet 13. november 2010 #16 Skrevet 13. november 2010 det er veldig forskjellig fra person til person......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå