Gå til innhold

Erotisk chat


Haraldsen_6

Anbefalte innlegg

Jeg liker erotisk chat på msn. :sengekos:

Hva synes Dere Damer om det?

Noen som har noen tips om sider for og treffe andre som liker det samme? (Helst one 2 one chat, ikke sånn sider med 20 - 30 stk inne på samme side samtidig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er totalt uinteressant for meg. Iallfall med fremmede folk. Har prøvd. Blir bare så himla dumt. Synes menn er bare så enkle og lite raffinerte. Har kun truffet på en som var rimelig elegant i måten han skrev. Tilbakelagt stadie for meg så er er det kun erotisk chat med kjæresten.

Prøv chatten på cupido.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Helt uinteressant for min del også.

Det har vært mye griseprat på msn gjennom karrieren, men å gå inn på sexchattesider på nett, nei ellers takk..

Den eneste personen jeg vet om som har gjort det er prostituert. Hun skaffet seg kunder og solgte filmer av seg selv på den måten.. Good luck, chuck!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Erotikk-chat ser jo ut til å bestå av halvnaknekvinner som selger seg og antagelig menn som ser på varene, bestemmer seg og så kjøper de. Er det virkelig sånn fremdeles? Kleine greier i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Erotikk-chat ser jo ut til å bestå av halvnaknekvinner som selger seg og antagelig menn som ser på varene, bestemmer seg og så kjøper de. Er det virkelig sånn fremdeles? Kleine greier i såfall.

Jepp, det er det som er problemet. Jeg er mann og liker heller å vise meg frem til kvinner som har lyst til å se på, er vel en liten eksibisjonist i meg.

Har dog aldri betalt for livecams på nett, fordi dette er mer kjøp av et strippeshow. Ikke bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...