Snop Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Det ble nettopp slutt mellom meg og kjæresten, og jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at det å ha tilgang til å snoke på ham på facebook er en særdeles dårlig ting. Likevel har jeg ikke lyst til å fjerne ham som venn, da jeg er redd folk skal reagere på dette og lure på om vi er uvenner og gjerne spekulere i om det har vært masse drama, etc... noe det ikke var. Så det jeg lurer på er om det er mulig å fortsette å være venner men samtidig sperre for at den andre personen kan se noe? Dvs, gjerne bare profilbilde eller noe, men ikke nye bilder eller feeden eller generelt snokbare ting.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har tatt en pause og lagt ned kontoen min for en periode. Jeg orker ikke forholde meg til han, familien og andre felles venner. Orker ikke se at navnet mitt blir fjernet, eller se hva han tar seg til eller at bilder er borte Jeg har klart å holde meg borte en hel uke nå og kjenner at det var et rikitg valg for å komme meg videre. Har fått en del mail og jeg sier at jeg kommer plutselig tilbake med godt mot. Du kan hide han så slipper du få opp statusene og hva han driver med, men alikevel kan du sjekke profilen hans og jeg vet at jeg ikke hadde klart å slutte å se på den.
Snop Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har tatt en pause og lagt ned kontoen min for en periode. Jeg orker ikke forholde meg til han, familien og andre felles venner. Orker ikke se at navnet mitt blir fjernet, eller se hva han tar seg til eller at bilder er borte Jeg har klart å holde meg borte en hel uke nå og kjenner at det var et rikitg valg for å komme meg videre. Har fått en del mail og jeg sier at jeg kommer plutselig tilbake med godt mot. Du kan hide han så slipper du få opp statusene og hva han driver med, men alikevel kan du sjekke profilen hans og jeg vet at jeg ikke hadde klart å slutte å se på den. Ja... har slettet ham fra news feeden, som du sier er det ikke lett å la være å gå inn på profilen hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå