Gjest Siri Skrevet 22. oktober 2010 #21 Skrevet 22. oktober 2010 Det er jo sånn at alle egenandeler du betaler i hvert kalenderår (f.eks legebesøk, medisiner på blå resept) bygger seg opp mot frikort (grensen er nesten 1900.-) som ved oppnåelse gir deg rett til å slippe egenandeler. Et frikort er gyldig det aktuelle kalenderåret. Er det sånn om en går til privat lege også?
Dyreelskern Skrevet 22. oktober 2010 #22 Skrevet 22. oktober 2010 Kjæresten min fikk naproxen (vanlig styrke) på resept slik at hun betalte mindre for det... Men det var kanskje fordi hun fikk det mot noe annet enn menssmerter.
Dyreelskern Skrevet 22. oktober 2010 #23 Skrevet 22. oktober 2010 Er det sånn om en går til privat lege også? Tror ikke det. Jeg går til privat fysioterapeut og får derfor ingenting av det på egenandelskortet. Psykologen min er derimot offentlig, så det får jeg på kortet.
Gjest Galithralia Skrevet 22. oktober 2010 #24 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) apotekdamen igjen her:) Du får desverre ingenting på blå resept mot menssmerter. Sånn er det bare. Det spiller ingen rolle hvor vondt du har eller om det er hver måned. Jeg får cataflam 50 mg på blå resept (?) Men jeg kjenner smertene fremdeles med den EDIT: får cataflam 50 mg på resept, men er litt usikke på om det er blå resept? Endret 22. oktober 2010 av Galithralia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå