AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hvorfor er det fyrverkeri i Trondheim nå?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Sparebank 1 feiret åpning av nye lokaler i kveld. Og som avslutning sendte de de opp fyrverkeri over byen kl. 20.10. den 20.10.2010, get it?
sunnyside Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Takk, da er jeg med:) Men ikke helt med på hvorfor det var samme opplegget i forrige uke:p
sunnyside Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Haha, og nå så jeg at det var noen andre som hadde laget samme tråd som meg, og at det ikke var min tråd svaret hadde kommet på
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Det er ganske ofte fyrverkeri i Trondheim, uten at jeg alltid får med meg hvorfor. Noen ganger er det fordi Rosenborg vinner, andre ganger er det en eller annen festival eller konsert, vi har også fått nabovasel fra NTNU en gang om at et eller annet fyrverkeri-institutt skulle more seg. Og nå begynner de med fyrverkeri for å feire nybygg også. Jeg blir litt lei av bråket til tider, for det er ganske høye smell det er snakk om, spesielt for oss som bor midt i smørøyet. Det blir liksom ikke så stas med fyrverkeri når det fyres av såpass ofte.
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Det er ganske ofte fyrverkeri i Trondheim, uten at jeg alltid får med meg hvorfor.... Det blir liksom ikke så stas med fyrverkeri når det fyres av såpass ofte. Det er fordi vi er best og har jævlig mye å feire
Norbertine Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 For et par uker siden var det Samfundet som feiret 100 år, og før der igjen var det universitetet. Synes det er ekstremt mye i i høst da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå