susanne_89 Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Fleire enn meg som slit med hormonar? Eg begynte på p-pillar for snart to månadar sidan, og etter det har humøret mitt vore nett som ein jojo! Har snakka med legen og skal bytte til Yasmin no. Men før mensen kvar gang så kan eg grine for ingenting, matlysta er heilt idiot og eg blir sliten av alt. Holdt på å sovne på skulen igår til og med! Nokon andre som har det sånn som meg? Må berre få ut litt frustrasjon her eg sit! Eg vurderar faktisk å slutte på p-pillane igjen, berre for å komme inn i normalt humør igjen! Men kan ikkje gjere det, for eg slit så vanvittig med menstruasjonssmerter!
Supramundane Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Du bær snakke med legen og prøve en annen type p-piller. Jeg måtte bytte fordi merket jeg brukte i flere år gikk ut av produksjon, og den nye typen jeg fikk gjorde meg rett og slett deppa. Gråt, følte at alt var feil selv om ingenting var feil, lite matlyst osv. Så fikk jeg byttet til de jeg bruker i dag, og føler meg helt normal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå