AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei hva er de 10 vanligste kvinnesykdommene i norge? hva tror du?
The Kitten Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hva er en kvinnesykdom? En sykdom som rammer kun kvinner? De eneste sykdommene jeg kommer på som bare kan ramme kvinner er livmorhalskreft og eggstokkreft.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Hva er en kvinnesykdom? En sykdom som rammer kun kvinner? De eneste sykdommene jeg kommer på som bare kan ramme kvinner er livmorhalskreft og eggstokkreft. Ok jeg mente hva som er de ti mest vanlige sykdommene hos kvinner. Så astma allergi og endometriose er vel med.. Grunnen til at jeg ikke tenkte å ta med menn var fordi da ville en del sykdommer falt ut fordi halvparten av befolkningen ikke kan få disse sykdommene. Som kvinne så lurer jeg på hva som er de vanligste sykdommene for kvinner (Dårlig til å forklare;)
likning Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Tja, vet ikke om endometriose er fullt så vanlig? Andre kandidater jeg kan tenke meg, er høyt blodtrykk, høyt kolesterol (i den grad disse regnes som sykdommer), diabetes, angst, depresjon, leddgikt kanskje.. Migrene er vel også relativt vanlig. Ryggsmerter og andre vondter er også ganske vanlig, men jeg er usikker på hvorvidt slike ting regnes som sykdom
Linnea Adriana Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Vanligste sykdommer hos kvinner kan kanskje være? Astma, allergi, ryggplager: bekkenløsning, PCO, PCOS, diverse hjerte og kar sykdommer, cøliaki, ADHD, søvnproblemer, lavt stoffskifte og depresjon???? Vet hva som er de vanligste sykdommene hos hund og hest da. Men ikke hva som er de vanligste sykdommene hos kvinner i Norge.
Gjest Æshi Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Hei hva er de 10 vanligste kvinnesykdommene i norge? hva tror du? Osteoporose!!!
Gjest hogwash Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 Hypokondri. Ihvertfall mitt inntrykk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå