AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg skal snart kjøre opp til bil. For å forberede meg til teoriprøven så har jeg tatt tester på teoritester.no, det går fint. Men er dette de samme spørsmålene man vil få på prøven på biltilsynet, eller er det bare noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Del Skrevet 20. oktober 2010 nja, er noen år siden jeg tok lappen, men i den tiden så var noen spørsmål like, men alle er jo i grunnn relevant. fikk den tiden tips om å gå på atl.no der skulle det være ganske relevante spørsmål til teori prøven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. oktober 2010 #3 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tok slike tester både på teoritentamen.no og på prove.no. Var vel en søndag som jeg satt med slike tester hele dagen, og slo opp i læreboka når det var noe jeg lurte på hvorfor det var sånn og lignende. Dagen etter tok jeg teoriprøven og fikk 2 feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå