Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Enkelt og greit? Hvor lenge var du sykmeldt etter at du fjernet mandlene?
Betty2 Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 skal du inn å fjerne dine? jeg skal ta mine før jul, fikk beskjed på at jeg ville få sykemelding på ca en uke.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 skal du inn å fjerne dine? jeg skal ta mine før jul, fikk beskjed på at jeg ville få sykemelding på ca en uke. Ja,ser slik ut..fastlegen mente det hastet slik det er nå. skal til spesialist neste uke og blir mest sannsynlig operert om en liten mnd. en uke,ok. midt i eksamenstida så er litt nervøs for det..
Betty2 Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Ja,ser slik ut..fastlegen mente det hastet slik det er nå. skal til spesialist neste uke og blir mest sannsynlig operert om en liten mnd. en uke,ok. midt i eksamenstida så er litt nervøs for det.. oki, det er sjelden de fjerner mandlene når de er betente, men kan jo være de gjør det hvis det er noe prikært. du får kjøpe inn masse lettfordøyligmat (is, youghurt, supper som kan spises kald osv) har hørt at den første uken etter operasjone er et Smerte H*** i halsen. men håper det er litt induviduelt. uff midt i eksamenstiden ja, den var jo kjip, du må ha lykke til os masse god bedreing, og håpe du klarer å lese litt selv om du får ingrepet midt inni
LukaFrost Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Det kommer nok litt an på hva slags jobb jobb du har, men i utgangspunktet gis det vel 14 dagers sykemelding.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 oki, det er sjelden de fjerner mandlene når de er betente, men kan jo være de gjør det hvis det er noe prikært. du får kjøpe inn masse lettfordøyligmat (is, youghurt, supper som kan spises kald osv) har hørt at den første uken etter operasjone er et Smerte H*** i halsen. men håper det er litt induviduelt. uff midt i eksamenstiden ja, den var jo kjip, du må ha lykke til os masse god bedreing, og håpe du klarer å lese litt selv om du får ingrepet midt inni Det er nettopp det at de er ikke betente,alle prøvene var fine men de er utrolig store nå.konstant følelse av at noe sitter fast i halsen ved svelging. har lest at de også kan være fylt med puss. får vel høre hva ønh spesialisten sier. Tusen takk
Betty2 Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 oki, ja da kan det hende du får fjernet de ganske fort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå