Gå til innhold

mer former av p-piller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en slank dame som ikke har NOEN former i det hele tatt. Skulle gjerne hatt litt større pupper (eller noen pupper i det hele tatt!) Jeg er en AA kopp. Lurer på om det kan være en ide å begynne på p-piller for å få større pupper? Har hørt at de fleste p-piller faktisk ikke funker for å gå opp i vekt, og det er kun noen få merker man får mer pupper av, i tillegg til at formene forsvinner med en gang man slutter på pillen. Har folk noen erfaringer eller anbefalinger?

Ønsker ikke silikon, så det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg, funker ikke det gran...trodde puppene vokste 2%, men da gikk de fort tilbake igjen de første månedene.

168cm og 48kg...

Men jeg ville nok valgt å gå på p-pille for å sikre når mensen kommer og at det kommer veldig lite :)

Skrevet

Jeg fikk litt større pupper og større hofter. Så jeg vil si jeg fikk mer former generelt av p-piller. Går på microgynon. Men dette er jo så klart veldig forskjellig fra person til person :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Slike bivirkninger varierer fra person til person. Mange som legger på seg og får større pupper av de p-pillene jeg går på, men eneste jeg har merket er at noen dager i mnd bli puppene mine utrolig ømme, og ser ut til å rett og slett hovne opp i et par dager. Skulle ønske jeg fant noen jeg la på meg av, men det har enda ikke skjedd.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tror du må være genetisk anlagt for å få store pupper hvis det skal funke : ) Det speeder opp voksingen av bryster for tenåringer som fremdeles vokser, men tror neppe det funker for en som er over 18 ++

Jeg la på meg av p-piller, og brystene vokste fortere (var 13, da) og da jeg sluttet med de mistet jeg 7 kg (!) pga. mindre matlyst.

Skrevet

Jeg er som deg, funker ikke det gran...trodde puppene vokste 2%, men da gikk de fort tilbake igjen de første månedene.

168cm og 48kg...

Men jeg ville nok valgt å gå på p-pille for å sikre når mensen kommer og at det kommer veldig lite :)

Må legge til at de ekstra formene på rumpa, lårene og hoftene var uønsket, nå som jeg alltid har vært ganske kvinnelig av meg. Er like høy som deg, og veier 10 kg mer en deg. hm.

Skrevet

Må legge til at de ekstra formene på rumpa, lårene og hoftene var uønsket, nå som jeg alltid har vært ganske kvinnelig av meg. Er like høy som deg, og veier 10 kg mer en deg. hm.

Og jeg er 10 cm mindre, og veier det samme. Fullstendig irrelevant.

Skrevet

Og jeg er 10 cm mindre, og veier det samme. Fullstendig irrelevant.

Var bare en sidekommentar :sjenert: Litt misfornøyd bare hvordan kroppen forandret seg etter jeg p-pillene. Uvant egentlig

Skrevet

jeg fikk økt appetitt av de p-pillene jeg tok engang i tiden, så la på meg, men kunne jo ikke styre hvor, så ble ikke på de stedene jeg ville:)

Skrevet

Uff, det suger. Skulle ønske jeg fikk større pupper. Ikke noe gøy å være helt jævla flat.

Men hva heter merkene dere går på (som har gitt slike bivirkninger)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...