AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hei jeg har astma, allergi og allergisk astma og jeg er derfor redd for lystgass. Jeg er redd for at om jeg får lystgass at astmaen skal klikke helt.. To ganger når jeg var barn har jeg holdt på og dø av en type hostesaft som ikke skulle gis til folk med astma. Jeg sa tydelig ifra om at jeg hadde astma og at jeg var svært skeptisk begge gangene. En tredje gang ville helsepersonell gi meg hostesaft som ikke var for de med astma men da nektet jeg og nektet og de presset og maset og jeg sa nei jeg har tatt samme hostesaft to ganger før og jeg holdt på og dø begge gangene så det er helt uaktuelt for meg å ta hostesaft. Denne kvinnelige legen fortsatt og mase og mase og mase og presse og presse. Jeg er skeptisk til helsepersonell når det gjelder å ta astma på alvor. Jeg er redd for at vi begge skal bli skadet under fødselen om jeg tar lystgass. Dere som har astma hvordan var deres opplevelse av lystgass? Noen som har info om lystgass og astma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå