Steinar40 Skrevet 27. oktober 2010 #361 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hm. Mener du at folk som har en personlighet som andre liker, og som gjør at andre synes det er gøy/spennende/morsomt å snakke med disse, faktisk lurer andre? Jeg har en venninne som har en masse utstrålig eller karisma. Hun er flink til å snakke med folk, er geniunt interessert i andre mennesker og blir lett oppslukt av hva de har å fortelle. Og hun er skikkelig godt likt av alle, fordi hun er så engasjert og interessert og opptatt av folk rundt seg. Hun har det jeg og mange andre kaller karisma. På hvilken måte mener du at hun lurer andre? Vel, jeg ville ikke sagt at din venninne har såkalt karisma utifra din beskrivelse av henne. Jeg ville sagt at hun er omgjengelig og sosial. Ikke noe galt i det i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 27. oktober 2010 #362 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vel, jeg ville ikke sagt at din venninne har såkalt karisma utifra din beskrivelse av henne. Jeg ville sagt at hun er omgjengelig og sosial. Ikke noe galt i det i seg selv. Ganske greit når man kan dikte videre på sine egne definisjoner hver gang man ser noe som ikke passer inn i virkelighetsoppfatningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #363 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Vel, jeg ville ikke sagt at din venninne har såkalt karisma utifra din beskrivelse av henne. Jeg ville sagt at hun er omgjengelig og sosial. Ikke noe galt i det i seg selv. For litt siden var omgjengelige mennesker falske gærninger som var ute etter å lure andre og nå er det brått ikke noe galt med det. Du er jo helt på bærtur i dag Endret 27. oktober 2010 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2010 #364 Del Skrevet 27. oktober 2010 For litt siden var omgjengelige mennesker falske gærninger som var ute etter å lure andre og nå er det brått ikke noe galt med det. Du er jo helt på bærtur i dag Nei. Det er ikke noe galt i å være omgjengelig FØR man lurer andre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #365 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nei. Det er ikke noe galt i å være omgjengelig FØR man lurer andre med det. Missing the point - IGJEN Du hevdet for en side eller to siden at mennesker med åpenbar utstrålig og omgjengelig oppførsel var gærninger som utnytter andre (jfr Hitler) og brått så er det ikke noe galt i å være slik. Du uttaler deg motstridende her Stein. See? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2010 #366 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke merkelig dersom man er en person som meg. Du har sannsynligvis aldri fått denne tilbakemeldingen, så det er kanskje ikke så rart at du ikke tror at andre kan få det. All den stund din virkelighetsforståelse kun beveger seg rundt din egen akse. Denne vil jeg gjerne høre hva du mener om, Stony. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 30. oktober 2010 #367 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Trådene er ryddet og delt. All diskusjon rundt god/dårlig karisma finner dere her. Alt annet som ikke passet i noen av trådene ble slettet som avsporing. Videre har setninger som inneholder ord som ikke er på norsk eller engelsk - det være seg om de er fornærmende eller ikke, blitt fjernet iht reglene våre. Phaedra,mod Endret 30. oktober 2010 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå