AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 I dag var jeg hos legen for å fjerne spiralen og hun fikk den ikke ut! Hun prøvde flere ganger og ba meg om å hoste kraftig mens hun nappet i tråden, men den satt bom fast. Dt gjorde så vondt så vi ga opp og nå er jeg henvist til gynekolog. Kan de sette bedøvelse inn i livmoren? Må jeg ha narkose, eller hva skal de gjøre for å få den ut? Har den grodd fast? Har hatt den i fem år og har ikke hatt noen plager med den.
Gjest Xelle Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Kan hende gynekologen faar den ut ved a trekke ut, de har litt mer trening i slikt, hvis ikke og den sitter bomfast maa den kuttes ut.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Kan hende gynekologen faar den ut ved a trekke ut, de har litt mer trening i slikt, hvis ikke og den sitter bomfast maa den kuttes ut. Legen kunne jo ha trukket hardere, men jeg klarte ikke mer på grunn av smerten. Jeg må nok ha bedøvelse, men kan man sette lokalbedøvelse i livmoren?
Gjest Xelle Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hakke pepling, naboen min fikk narkose, men den satt skikkelig fast.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå