Gå til innhold

Etterlysning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp fra det ganske land. Jeg har lett i noen år, men finner ikke ut hvor det er mulig å få kjøpt mine absolutte favoritt-pepperkaker. Tenkte kanskje at dere kunne hjelpe til og være litt detektiver for meg i år? :)

Altså: hvor, i hvilken kjede, selger de "Kung Oscars Pepperkaker"?

De er runde, og står i to små stabler i en liten pappboks, og smaker flerfoldige ganger bedre enn de helt ordinære pepperkakene.

Er du med på jakten? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske land og ganske land... jeg har sett dem i et annet land :) Nærmere bestemt på MaxiMat på Nordbysenteret i forrige uke.

De er jo sååå gode!

Skrevet

Åh....du heldige som har sett dem i det minste. :biggrin:

Skrevet

Sætre Beste Pepperkaker er heller ikke å forakte.

Sølvboks. Skårer best i test flere år på rad.

Skrevet (endret)

Hehe...jeg forakter ingen kaker og kjeks i det hele tatt, men kjenner det helt klart i hjerterota når jeg har funnet min ledestjerne blant pepperkaker. :biggrin:

Endret av Margareth
Skrevet

... har funnet min ledestjerne blant pepperkaker. :biggrin:

Pepperkakepoesi :romeo::biggrin:

Skrevet (endret)

Hehe...jeg forakter ingen kaker og kjeks i det hele tatt, men kjenner det helt klart i hjerterota når jeg har funnet min ledestjerne blant pepperkaker. :biggrin:

I såfall må jeg omstrukturere innlegget så det ser en smule profft ut....krmt... legge stemmen i det riktige leie og:

...jeg forakter ingen kaker

og kjeks i det hele tatt

men kjenner det helt klart i hjerterota

når jeg har funnet min ledestjerne

blant pepperkaker...

:Nikke:

Endret av Margareth
Skrevet

Akk ja. Da har jeg snakket med en på Sætre-kontoret: våre elskede pepperkaker produseres ikke lengre i Norge. Tror hun anbefalte "Sætres....ettellerannet...pepperkaker" i steden, men alle vet at det ikke blir det samme... :sukk:

Kanskje de fremdeles produseres i sitt hjemland og kan finnes på et senter nær grensen?

Gjest Atanih2
Skrevet

Akk ja. Da har jeg snakket med en på Sætre-kontoret: våre elskede pepperkaker produseres ikke lengre i Norge. Tror hun anbefalte "Sætres....ettellerannet...pepperkaker" i steden, men alle vet at det ikke blir det samme... :sukk:

Kanskje de fremdeles produseres i sitt hjemland og kan finnes på et senter nær grensen?

Har du vært på IKEA? Jeg var på Ikea Sørlandet igår, og der har de lagt ut "Svensk jul", hvor de selger masse svensk julenamnam :)

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært der, men skal ha en tur midt i neste mnd. Takk for tips. Jeg skal saumfare stedet og spørre i tillegg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...