Gjest bustyvel Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Skriv egen annonse på "ønskes leid". Skriv litt om deg selv, litt om dyrene dine, gjerne bilder. Er også mulig å prøve å ringe på "ikke husdyr" annonsene Skader ikke å prøve.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Har fått det med meg her inne at det lønner seg å avertere selv. Mange utleiere orker ikke alt peset med alle henvendelsene og da er det enklere for de å velge blandt de som averterer at de vil leie. Selvfølgelig blir det mye vanskeligere når du har dyr. Selv var det uaktuelt å leie ut til noen med dyr. Det eneste jeg kunne ha godtatt var en undulat.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Skriv egen annonse på "ønskes leid". Skriv litt om deg selv, litt om dyrene dine, gjerne bilder. Er også mulig å prøve å ringe på "ikke husdyr" annonsene Skader ikke å prøve. Takk for tips Vi har ikke husdyr per i dag, men har veeeldig lyst på.
Gjest bustyvel Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for tips Vi har ikke husdyr per i dag, men har veeeldig lyst på. Da skriver du at dere gjerner ønsker hund/katt/fugl/gnager snart, og dermed gjerne vil finne en leilighet hvor det er tillatt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Selvfølgelig blir det mye vanskeligere når du har dyr. Selv var det uaktuelt å leie ut til noen med dyr. Det eneste jeg kunne ha godtatt var en undulat. Hvorfor det egentlig? Sånn fra en utleiers synspunkt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg vet at bl.a. katter og hunder kan gjøre skade innvendig samt å være til sjenanse for naboene. Jeg ville ha blitt sint dersom parketten ble skrapet opp eller at det ble tisset på gulv eller kloret på vegg. Det er slitasje med dyr. I tillegg så vil jeg ha en bolig som er fri for allergener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå