-Fisken- Skrevet 19. oktober 2010 #1 Del Skrevet 19. oktober 2010 Planene er å kjøpe en brukt skoda fabia, mellom 4-8 år gammmel. Av de jeg har sett hittil i landet jeg bor i, har det enten vært 1,2 l motor eller 1,4 l motor. Er det noen som vet om dette utgjør stor forskjell på en skoda fabia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 19. oktober 2010 #2 Del Skrevet 19. oktober 2010 1,2, dersom det er den samme som i Polo, er en tresylindret sak. Jeg har kjørt den en del i en -03 Polo og det er en helt grei motor for småkjøring og den slags. Når det er sagt så er den ikke spesielt sprek. Det er ikke noe særlig å kjøre langt med/kjøre forbi med, men som sagt en ypperlig motor for dagligdags bruk til og fra jobb, butikken osv. Poloen brukte lite bensin også, mener å huske rundt en halvliter. Ellers er mitt generelle råd å kjøpe så mye motor som man har råd til, spesielt om prisforskjellen ikke er spesielt stor. For det første er det mye kjekkere å eie selv, og når den dagen kommer at bilen skal selges er det mye enklere å bli kvitt en bil med større motor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå