Gå til innhold

Flest innlegg....


monja

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

hm?? må kikke etter her...

:o oh lala.... det er ikke så myejeg har vært her i dag, men skal si det har gått unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spreking på tastaturet altså.....Det er vel bare å henge på det :ler: Selv om jeg ikke er så mye inne på Snikk-Snakk skal jeg prøve å komme litt høyere iløpet av dagen. Men hvordan skal jeg få til det da, som skal se "Fame Factory", "Charmed", "Biker Jens" og "Sex og singleliv" på TV'n idag :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Ja, det gjør vi :sjarmor: ...og det er min skyld :hoho: det var noe jeg sa for en stund tilbake, og etter det bare raser hun avgårde...og jeg etter, selv om jeg ledet lenge :ler:

Ikke nå lenger :tunge1::erter:

Men ja det er din feil :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Synes egentlig det er verre at jeg har over 4000 og nesten ikke er på snikk-snakk, jeg. :ler:

Sant nok :ler: Vi har en fin unnskyldning :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke anntall innlegg alene sier noe om hvor mye tid man bruker. for hadde det ikke hvert for snikk snakk så er det nok ganske mange som hadde som hatt ganske betydelig færre innlegg her inne. meg selv iberegnet da. men jeg skal også innrømme at til tider så bor jeg her inne, men sånn som nå har jeg ikke tid til det, så da regner jeg med at det er andre som ganske snart har mer enn meg, hvis det ikke er det allerede,det kan jo hende for alt jeg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

heheh.linemor.. tror du ligger "trygt" på topplasseringen alene en stund til. men man kan jo aldri vite. plutselig så er madam felle der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja madammen har fart på tastaturet hun. har vært her lite i det siste så jeg vet ikke om hun er her like mye nå, men hun har jo skrevet mange innlegg på veldig kort tid. jeg har jo vært her inne i litt over to år nå tror jeg. men jeg var jo ikke så aktiv i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

je har bare vært her siden mars eller noe...( :o ) og likevel snart 3000 innlegg. men jeg skal innrømme av de siste mnd nå har vært heftige asså.. det er her på snikksnakk antallet har økt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror det er flere som har opplevd det fenomenet. var en periode jeg fort kunne ha 500 ca på en dag, og det er jo ikke like mye aktivitet her inne hele tiden. men noen ganger så er det jo sikkelig fart her inne og det er jo litt morsomt da.

men jeg ble litt lei all den hengigen som var her inne for en mnd tid siden. og så ble det mer jobbing og da måtte det bli mindre kg, men det er sikkert ikke skadelig og se litt annet enn snikksnakk sidene her inne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja jeg vet... jeg har vel og merke ikke hatt 500 innlegg på en dag da. som jeg vet om jaffal!!hehe!! la merke til den gangen jeg hadde 700 eller noe. og neste gang jeg så etter hadde jeg 2016 eller noe.....!!helt sinnsykt hvor fort det går!!

men nå har ikke jeg jobb og ikke sover jeg så mye om natten heller, så jeg har god tid til kg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja det er da det blir tid. har vært mye sykemeldt jeg, og da går det fort det er helt sikkert. når man sitter her hele dagen kommer innleggene fort det er helt sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

når jeg stod opp i dag,var samboer og littlå vekke, så jeg skal rydde litt i huset og sånn mens de er vekke. hey!!kom på det at de ksla jo på fotballkamp som begynner om 20 min!heheh!! da har jeg litt ekstra god tid til kg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kos og kos. vaske romper er kanskje ikke min mening om kos, men det er greit det. skal ha det fint på jobb jeg,. men kosen tror jeg at jeg drøyer med til jeg kommer hjem tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner du fremdeles er alene hjemme, hehe. uff er ikke noe lett og logge ut i dag. føler liksom ikke for å gjøre noe fornuftig liksom skjønner ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...