need answer Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har hatt ubeskyttet sex, og nå, 2 uker senere har utfloden min forandret seg drastisk. Nå er den mer gulaktig, tykk og lukter litt. Er det bakterie i kjeden, eller er det graviditet? Trenger svar fort.
Supramundane Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hvis du er usikker på om du er gravid må du ta en graviditetstest.
need answer Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis du er usikker på om du er gravid må du ta en graviditetstest. Ja, jeg vet det, men jeg lurer på om det kan være et tegn på graviditet? Jeg skal ta en test, men tenkte å vente litt for å se om jeg får mensen når jeg skal ha den.
Teriyaki Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Min ble tynnere i forbindelse med graviditet..
Gjest usikkerjente Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 jeg har plutselig fått ekstremt med utflod, pleier ikke å ha det før mensen, det er enda 1 og halv uke til den skal komme, men jeg merker at utfloden er mye tynnere og ganske slimete ( unnskyld for detaljer ) jeg har også hatt lignende mensensmerter veldig ofte og i tillegg plutselig begynt å kjenne at det lukter ekstra mye fra kjøleskapet. har tatt test, men den var negativ, mulig at det er for tidlig, hvordan skal utfloden være i tidlig graviditet?
Gjest usikkerjente Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 jeg har plutselig fått ekstremt med utflod, pleier ikke å ha det før mensen, det er enda 1 og halv uke til den skal komme, men jeg merker at utfloden er mye tynnere og ganske slimete ( unnskyld for detaljer ) jeg har også hatt lignende mensensmerter veldig ofte og i tillegg plutselig begynt å kjenne at det lukter ekstra mye fra kjøleskapet. har tatt test, men den var negativ, mulig at det er for tidlig, hvordan skal utfloden være i tidlig graviditet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå