Gå til innhold

Utflod under tidlig graviditet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ubeskyttet sex, og nå, 2 uker senere har utfloden min forandret seg drastisk. Nå er den mer gulaktig, tykk og lukter litt. Er det bakterie i kjeden, eller er det graviditet? Trenger svar fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er usikker på om du er gravid må du ta en graviditetstest.

Skrevet

Hvis du er usikker på om du er gravid må du ta en graviditetstest.

Ja, jeg vet det, men jeg lurer på om det kan være et tegn på graviditet? Jeg skal ta en test, men tenkte å vente litt for å se om jeg får mensen når jeg skal ha den.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Kanskje du har klamydia ?

Skrevet

Min ble tynnere i forbindelse med graviditet..

• 1 år senere...
Gjest usikkerjente
Skrevet

jeg har plutselig fått ekstremt med utflod, pleier ikke å ha det før mensen, det er enda 1 og halv uke til den skal komme, men jeg merker at utfloden er mye tynnere og ganske slimete ( unnskyld for detaljer ) jeg har også hatt lignende mensensmerter veldig ofte og i tillegg plutselig begynt å kjenne at det lukter ekstra mye fra kjøleskapet.

har tatt test, men den var negativ, mulig at det er for tidlig, hvordan skal utfloden være i tidlig graviditet?

Gjest usikkerjente
Skrevet

jeg har plutselig fått ekstremt med utflod, pleier ikke å ha det før mensen, det er enda 1 og halv uke til den skal komme, men jeg merker at utfloden er mye tynnere og ganske slimete ( unnskyld for detaljer ) jeg har også hatt lignende mensensmerter veldig ofte og i tillegg plutselig begynt å kjenne at det lukter ekstra mye fra kjøleskapet.

har tatt test, men den var negativ, mulig at det er for tidlig, hvordan skal utfloden være i tidlig graviditet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...