AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #21 Skrevet 21. oktober 2010 Har du valgt Ikke nå kan du gjøre følgende: 1. Velg "Rediger Venner" under Brukerkontomenyen oppe til høyre. 2. Klikk på "Forespørsler" i menyen til venstre. 3. Klikk på "Se X skjult(e) forespørsler" (eller hva det står på deres side). 4. Trykk på "Slett forespørselen"-knappen. Tadaa! Forespørselen er avvist og slettet.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #22 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg sendte en forespørsel til en her for litt siden, og la merke til at jeg fikk oppdateringer om den personen før vedkommende hadde godkjent forespørselen min. Er ikke det litt rart? man får oppdateringer til alle man har sent venneforespørsler til. Veldig dumt dersom man får forespørsler som man bare lar være å svare på, da ser denne personen masse om deg.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #24 Skrevet 21. oktober 2010 Har du valgt Ikke nå kan du gjøre følgende: 1. Velg "Rediger Venner" under Brukerkontomenyen oppe til høyre. 2. Klikk på "Forespørsler" i menyen til venstre. 3. Klikk på "Se X skjult(e) forespørsler" (eller hva det står på deres side). 4. Trykk på "Slett forespørselen"-knappen. Tadaa! Forespørselen er avvist og slettet. Men hva er da forskjellen mellom å bare la den stå og det å faktisk trykke på "ikke nå"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå