Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at alternativene når en får venneforespørsel er "Bekreft" eller "Ikke nå", hvorfor finnes ikke avvis lenger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Du må inn på en underside for å avvise, prosessen har blitt mye mer komplisert. "Ikke nå" kan gjøre at personen får info om deg i newsfeeden. Dritt.

Skrevet

Hvor er den undersiden?

Skrevet

Hvis man ikke gjør noe som helst, da? Bare lar forespørslene ligge der.

Skrevet

Hvis man ikke gjør noe som helst, da? Bare lar forespørslene ligge der.

Tidligere var det slik at du fikk noen oppdateringer, på bilder som ble lagt inn, nye vennskaper og nye grupper personen ble medlem av, men ikke det som ble skrevet på veggen. Mulig det kan reguleres med innstillinger et sted?

Jeg er IKKE interessert i at visse mennesker skal kunne få info av meg i tilfelle jeg taster feil når jeg har tenkt å avvise. Så.. hvor skal jeg gå inn for å avvise en venneforespørsel?

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Aner ikke. Det enkleste er å gå i privacy settnings og sørge for at all informasjon du deler kun kan ses av venner.

Endret av Airi Chikako
Gjest Bianca28
Skrevet

Du må inn på en underside for å avvise, prosessen har blitt mye mer komplisert. "Ikke nå" kan gjøre at personen får info om deg i newsfeeden. Dritt.

Så irriterende da. Hva er vitsen med å gjøre det vanskeligere å avvise? Folk må jo få velge selv hvem de vil ha som fb venner og ikke. Tidligere ble jeg lagt til av noen gutter med navn jeg aldri hadde hørt før og jeg ante ikke hvordan de hadde funnet meg på fb og da var jeg veldig glad jeg bare kunne avvise og ferdig med det, men det går altså ikke nå da

Skrevet

"Bekreft" "Avbryt" og "Ikke nå" er alternativene som kommer opp når jeg trykker på "Svar på venneforespørsel". Rart..

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes det er innmari kjekt at den man avviser ikke får beskjed om avisningen jeg.

Så slipper man den "øy, du avviste meg som venn på facebook du!" og klein samtale.

Skrevet

Jeg synes det er innmari kjekt at den man avviser ikke får beskjed om avisningen jeg.

Så slipper man den "øy, du avviste meg som venn på facebook du!" og klein samtale.

Uff, det ville vært kjipt å få 14 tilbakemeldinger om at at jeg var avvist, skikkelig nedtur for selvbildet! Bedre at det foregår i stillhet, hehe..

Gjest Bianca28
Skrevet

"Bekreft" "Avbryt" og "Ikke nå" er alternativene som kommer opp når jeg trykker på "Svar på venneforespørsel". Rart..

Å så når du klikker avbryt så avviser du ikke?

Gjest Bianca28
Skrevet

Ja det er veldig greit

Skrevet

Å så når du klikker avbryt så avviser du ikke?

Har ikke sjekket det, må vite hva det innebærer. Det er mystisk når det ikke heter det samme som før, skjønner du. ;)

Gjest Bianca28
Skrevet

Har ikke sjekket det, må vite hva det innebærer. Det er mystisk når det ikke heter det samme som før, skjønner du. ;)

Ja syns jeg og, men tenkte ike over det før det ble sagt her. Håper avbryt betyr det samme som avvis

Skrevet

Jeg sendte en forespørsel til en her for litt siden, og la merke til at jeg fikk oppdateringer om den personen før vedkommende hadde godkjent forespørselen min. Er ikke det litt rart?

Gjest Bianca28
Skrevet

Jeg sendte en forespørsel til en her for litt siden, og la merke til at jeg fikk oppdateringer om den personen før vedkommende hadde godkjent forespørselen min. Er ikke det litt rart?

Jo...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Herregud, er så lei av FB fanatikerne. "Du avviste meg på FB!" Ja, for helvete! Jeg har snakket med deg max to ganger; jeg kjenner deg ikke! :goodbye:

Skrevet

Ja syns jeg og, men tenkte ike over det før det ble sagt her. Håper avbryt betyr det samme som avvis

Avbryt og avvis er ikke det samme. Avbryt betyr bare at du ikke tar stilling til noe, bare kvitter deg med ruten som dukker opp når du trykker på "Svar på venneforespørselen".

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Avbryt og avvis er ikke det samme. Avbryt betyr bare at du ikke tar stilling til noe, bare kvitter deg med ruten som dukker opp når du trykker på "Svar på venneforespørselen".

men hva betyr rubrikken hvor det står ikke nå, eller senere eller hva det står? Hva betyr det når avbryt betyr det du sier? Skjønner ikkeno jeg

Skrevet

Jeg finner ikke svar på det, "Ikke nå" er ikke bra nok. Ingen som har avvist noen på fb i det siste? Må jeg bekrefte for så å slette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...