Gå til innhold

Smerter i skulderen ved innpust

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i høyre skulder til og fra i noen måneder, men nå har det vart en stund og ser ikke ut til å gi seg. Jeg klarer ikke helt å forklare hva slags type smerte det er, men det kjennes ut som den sitter i selve skulderen og stråler litt opp siden av nakken - får en trang til å bøye hodet ned mot skulderen for å "lette opp" smertene, men det hjelper selvsagt ingenting. Det jeg stusser over er at jeg kan bruke armen helt normalt uten at det er vondt, men det er når jeg puster inn at jeg kjenner det.

Noen forslag...? Har legetime neste uke, så skal uansett ta det opp da, men er en utålmodig sjel :)

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant du av dette noen gang..?

Har samme problemet selv for øyeblikket.

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har selv hatt det sånn i en uke, men nå er det heldigvis blitt borte på meg. Jeg sliter veldig med mye muskelknuter ellers i rygg og bryst, og det kjentes ut som akkurat det samme i skulderen. Jeg hadde tenkt meg til legen for å sjekke ut hva dette var, men siden det nå har blitt borte styrker det teorien min om at det var muskelknute på meg ;) Jeg har hatt varmeflaske liggende på skulderen/nakken hver kveld og det hjalp faktisk en god del sånn at jeg ihvertfall fikk en god natts søvn.

Skrevet

Jepp, det ble borte etter noen dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...