AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hva slags humor har du? Hva synes du er morsomt? Er du selv morsom?
Gjest Consensio Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg syns selvfølgelig jeg har verdens beste humor, og skjønner meg ikke på de menneskene som ikke ler av det samme som meg Min humor er litt grov, litt på kanten og veldig, veldig svart.
fjellryp Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 jeg ler av mye rart, feks av andre! Når de sier et ord feil så synes jeg det er morsomt å bruke mot dem! Samboeren min er flink til å si mye rart. En gang skulle han si slumre og det ble til slure! heheh.. Veeery funny. Også filmer som død snø er utrolig bra! Når zombiene løper og skal ta menneskene så spilles Åge Aleksandersen med "d e min dag" på fullt trøkk
kazcade Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har fjåsehumor Liker å vri å vende på ting, tilsynelatende helt "straightfaced". Jeg ler så jeg får vondt av Monty Pythons gamle sketsjer, og liker bla "live from the Apollo" veldig godt. Selvsagt er min humor best og jeg er ufattelig morsom
Gjest Dhanu Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Ufattelig tørrvittig og litt nerdete. På den annen side er jeg rå på underlivshumor!
^KinderMaxi^ Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har den beste humoren i verden. EHM. Not. Ler av alt og ingenting. Hehe. Får ofte rare blikk fra sambo når vi ser film, ler av det andre ikke syns er morro:D
Gjest stillness Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har litt svart humor og ofte litt sarkastisk.Samtidig ler jeg av rare ord,ting og tang rundt omkring som nesten ingen andre forstår og prompehumor Men jeg er ikke spesielt morsom selv,absolutt ikke.Blir ofte veldig kleint når jeg skal fortelle om noe morsomt
Gjest Applecore Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har en absurd, søt, underlig, svart galgenhumor Monty Python og Mr. Bean ler jeg hysterisk av. The Onion Network også. Og animasjonsfilmer. Og rare detaljer og situasjoner som ingen andre legger merke til. Jeg klarer ofte å få folk til å le, men like ofte ser de bare rart på meg...
Gjest wild bird Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har en sarkastisk og ironisk type humor. Og liker ordspill og parodier. Favoritthumoristen min er Espen Eckbo
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Tja, vanskelig å si. Jeg ler svært sjelden av humorprogrammer i hvert fall, og stand-up er kanskje noe av det siste jeg kunne tenke meg å gå på. Historier og vitser syns jeg heller ikke er morsomt, faktisk er noe av det verste jeg vet folk som forteller "morsomme" historier, og så må jeg smile og le verdens falskeste latter (klarer ikke å late som særlig bra). Til tross for dette ler jeg ganske ofte, men det er vanskelig å kategorisere akkurat hva jeg syns er morsomt. Det har vært noen tv-serier opp i gjennom der det har vært enkelte scener jeg syns er helt hysteriske. F.eks Seinfeld, den episoden der Elaine sier "Maybe the dingo ate your baby" mens hun slår seg på hodet. Husker også at jeg syns at Hybel med Kristoffer og Aleksander Schau i P3's barndom var moro. Radioresepsjonen kan ha sine øyeblikk, men orker sjelden å høre på pga. P3-musikken, har nok blitt for gammel for sånt. Ellers ler jeg ofte av bøker, men ikke kun typeiske humorbøker. Syns bl.a. Knausgård, Solstad og Loe er morsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå