AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 er jo mange grunner til at det ble en sånn vemmelig morgen i dag... Sto opp, var tom for røyk, men hadde god nok tid til å busse bort og kjøpe hvis jeg gikk med en gang. Altså fikk jeg ikke tid til frokost eller et glass vann eller noe som helst. Tok en røyk på busstoppet på vei tilbake, og rett før bussen kom, begynte jeg å kaldsvette og se stjerner og få grønt og blått syn og trodde jeg skulle besvime. Var vel litt vekke i 5 min men da bussen kom måtte jeg bare skjerpe meg, ellers måtte jeg ha gått hjem og ikke rukket å stelle meg og spise før jobb. Så ble jeg dårlig på bussen, og rakk akkurat å hoppe av før jeg spydde i en busk og måtte sette meg før et nytt besvimelsesanfall prøvde seg. Gikk rolig hjem og øynene rant, og måtte løpe på do for plutselig fikk jeg magesjau.. Måtte ringe jobb og si fra at jeg ble hjemme, fikk skikkelig feber. Ca en time siden alt dette, og jeg er ennå uggen og kaldsvetter og fryser. SÅ! Hva vil dere si dette høres ut som? Vanlig omgangsjuka, nikotinsjokk eller grunn til å spørre lege? Har forresten hatt kraftig mensen 2 ganger på en måned også som jeg nettopp ble ferdig med, siden jeg nettopp sluttet på p-pilla for noen måneder siden trenger den vel å jevne seg ut litt, kanskje det har noen sammenheng? Setter på anonymbruker selv om dere skjønner hvem jeg er, vil ikke ha den på mine innlegg for jeg føler meg vemmelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå