Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fant det ikke her, men syns det burde være her! Alt om kaffe! :kaffekopp:

Ok, I'll go first :skya:

Vurderer å kjøpe litt sånn "Blå Java"-kaffe...noen som har erfaring med det, hører jo stadig at de er "best"? Hva med de som er tilsatte smaker og visstnok "dessertkaffer", inneholder de mye sukker/usunne ting som gjør at de ikke kan drikkes hver dag, eller egentlig bare krydder og aromaer? Noen anbefalinger kanskje (var så mange smaker!) ?

:pasha:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fant det ikke her, men syns det burde være her! Alt om kaffe! :kaffekopp:

Ok, I'll go first :skya:

Vurderer å kjøpe litt sånn "Blå Java"-kaffe...noen som har erfaring med det, hører jo stadig at de er "best"? Hva med de som er tilsatte smaker og visstnok "dessertkaffer", inneholder de mye sukker/usunne ting som gjør at de ikke kan drikkes hver dag, eller egentlig bare krydder og aromaer? Noen anbefalinger kanskje (var så mange smaker!) ?

:pasha:

Jeg jobbet på en kafe før i flere år og da hadde vi alle de kaffene du snakker om.Jeg er da ikke så veldig glad i vanlig kaffe,men synes den blå java er oppskrytt.Ikke noe spessiell etter min smak.Jeg likte den som var tilsatt sjokolade smak,den var ikke så altforsøt luktet bare litt sjokolade..Men så er jeg mer glad i latte og sånne kaffe med tilsatt smak:)Blå java er forresten ganske sterk kaffe.

Endret av Bella_
Skrevet

Vi fikk Nespressomaskin med min kjære mormor i bryllupsgave. Kona satt bare og holdt rundt esken, og sa "Da tar du resten!" (vi åpna gavene selv) Vi var og så på den Sensomaskina bare dagen før, i forbindelse med gave fra noen andre, men fant ut at den ikke var for oss. Ser på tester i ettertid at Nespresso kommer mye bedre ut enn Senso :jepp:

Vi prøver å holde forbruket på denne til en kopp hver etter middag. Om vi skulle bytta ut trakteren hadde vi blitt ruinert. Her kan vi finne på å drikke opptil 3 kanner for dagen. Litt kaffemarinert? :kaffekopp: :gjeiper:

Skrevet

Vi fikk Nespressomaskin med min kjære mormor i bryllupsgave. Kona satt bare og holdt rundt esken, og sa "Da tar du resten!" (vi åpna gavene selv) Vi var og så på den Sensomaskina bare dagen før, i forbindelse med gave fra noen andre, men fant ut at den ikke var for oss. Ser på tester i ettertid at Nespresso kommer mye bedre ut enn Senso :jepp:

Vi prøver å holde forbruket på denne til en kopp hver etter middag. Om vi skulle bytta ut trakteren hadde vi blitt ruinert. Her kan vi finne på å drikke opptil 3 kanner for dagen. Litt kaffemarinert? :kaffekopp: :gjeiper:

Nespressomaskin <3 MEn som du sier, blir veldig dyrt i lengen ja.

Skrevet

Åååh... Jeg elsker Nespressomaskinen vår! :jepp:

Er mest glad i svart kaffe, så vi har den billigste maskinen uten melkeskummer. Fantastisk god kaffe!

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg har en Nespressomaskin, men den er stuet bort på loftet. Var ikke noe for meg, den der.

Skrevet

Jeg digger min Rancilio Silvia! :hjerte:

Og synes smakssatt kaffe smaker vondt.

Skrevet

jeg er blitt glad i evergood! Jeg har aldri drukket mye kaffe, drikker en eller to kopper max på morgenen på jobb!

Ellers drikker jeg mest kaffe i selskap med andre:)

Er blitt hekta på kaffe latte med hasselnøttsmak da! De lager den veldig god på Cielo ;)

Så synes jeg en nyåpnet pose lukter helt himmelsk :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...