Pinocchio Skrevet 4. mai 2002 #1 Del Skrevet 4. mai 2002 - Hva? - Det står en koffert i veien! - Å. - Få den bort,da! - Kan du ikke gå over eller igjennom eller noe sånt? - Faen,ta deg! - Hmm. - Så! Her var jeg! Hva driver du med? - Jeg? Jeg ser på TV. - Er det alt? - Jeg beklager.. - Faen,ingenting å beklage! Trodde du skulle drive med andre ting. Som å planlegge bryllupet vårt. Trodde du drev med noe som verdt å drive med,jeg! - Jeg beklager.. - Du vet hva slags brudekjole jeg vil ha! Jeg har vist deg den. Har du kjøpt den den? - Nei.. - Hvorfor ikke?? Du er håpløs. - Jeg beklager.. - Din tulling. Er du glad i meg,da? - Det vet du at jeg er. - Hva har skjedd i stua? - Jeg har ommøblert. Trengte litt forandring. - Å. - Tiden går,kjære. Den går så fort. Jeg lover å kjøpe brudekjolen. - Bra! - Men, jeg beklager.. - Hva da? Hva da!? Hva er det du beklager?! - At jeg hører på deg. At vinden er så sterk i natt. Og at vinden var så sterk den natten også. At huset forfaller. At jeg forfaller. Jeg beklager virkelig! - Jeg vil høre om brudekjolen! - Jeg beklager at jeg hører på deg! Beklager at jeg lar stemmen din få ta over stua. Jeg beklager at jeg.. bare sitter her. - Du vet jeg elsker deg uansett om du ser ut som du gjør nå. - Nei. Det visste jeg faktisk ikke. Hør vinden! - Jeg nyter det,jeg. Jeg også. Jeg sitter her ofte og lytter til lydene utenfra. - Se så svart vinduene er! - Jeg ser det. Du? - Hva? - Jeg beklager. - Hva da? - At jeg hører på deg. At jeg lar deg få styre livet mitt. Nå. Enda det er to år siden du døde. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 4. mai 2002 #2 Del Skrevet 4. mai 2002 *snuft* Hmmmm....trist når noen blir borte, veldig trist også!! Det er vindstille her.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2002 #3 Del Skrevet 4. mai 2002 Dette var trist! Huff... Vet ikke hva jeg skal si, rent bortsettfra at jeg vet hvordan det føles. Å savne noen, å minnes noen, å gråte over noen. Her er det absolutt ikke vindstille. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 4. mai 2002 #4 Del Skrevet 4. mai 2002 *snufs* ikke vindstille hos meg, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå