Pinocchio Skrevet 4. mai 2002 #1 Skrevet 4. mai 2002 - Hva? - Det står en koffert i veien! - Å. - Få den bort,da! - Kan du ikke gå over eller igjennom eller noe sånt? - Faen,ta deg! - Hmm. - Så! Her var jeg! Hva driver du med? - Jeg? Jeg ser på TV. - Er det alt? - Jeg beklager.. - Faen,ingenting å beklage! Trodde du skulle drive med andre ting. Som å planlegge bryllupet vårt. Trodde du drev med noe som verdt å drive med,jeg! - Jeg beklager.. - Du vet hva slags brudekjole jeg vil ha! Jeg har vist deg den. Har du kjøpt den den? - Nei.. - Hvorfor ikke?? Du er håpløs. - Jeg beklager.. - Din tulling. Er du glad i meg,da? - Det vet du at jeg er. - Hva har skjedd i stua? - Jeg har ommøblert. Trengte litt forandring. - Å. - Tiden går,kjære. Den går så fort. Jeg lover å kjøpe brudekjolen. - Bra! - Men, jeg beklager.. - Hva da? Hva da!? Hva er det du beklager?! - At jeg hører på deg. At vinden er så sterk i natt. Og at vinden var så sterk den natten også. At huset forfaller. At jeg forfaller. Jeg beklager virkelig! - Jeg vil høre om brudekjolen! - Jeg beklager at jeg hører på deg! Beklager at jeg lar stemmen din få ta over stua. Jeg beklager at jeg.. bare sitter her. - Du vet jeg elsker deg uansett om du ser ut som du gjør nå. - Nei. Det visste jeg faktisk ikke. Hør vinden! - Jeg nyter det,jeg. Jeg også. Jeg sitter her ofte og lytter til lydene utenfra. - Se så svart vinduene er! - Jeg ser det. Du? - Hva? - Jeg beklager. - Hva da? - At jeg hører på deg. At jeg lar deg få styre livet mitt. Nå. Enda det er to år siden du døde. 12
Rita Skrevet 4. mai 2002 #2 Skrevet 4. mai 2002 *snuft* Hmmmm....trist når noen blir borte, veldig trist også!! Det er vindstille her.12
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2002 #3 Skrevet 4. mai 2002 Dette var trist! Huff... Vet ikke hva jeg skal si, rent bortsettfra at jeg vet hvordan det føles. Å savne noen, å minnes noen, å gråte over noen. Her er det absolutt ikke vindstille. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå