AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Idag var jeg hos gynekologen. Skulle på en kontroll. Jeg spurte gynekologen om et spm ang noen tabletter jeg har fått og sa; det er jo derfor jeg er her på denne kontrollen. Han svarte; JEG vet vel ikke hvorfor du er her jeg vel! Etter en ubehagelig undersøkelse i skrekk stolen får jeg beskjed om at jeg nå kan kle på meg. Bak forhenget hører jeg at han sukker og stønner og sier ;æsj! off! Ja takk skal du ha ja,gynekologen min...fordi du gjør en i utgangspunktet ubehagelig kontroll hos deg til enda mer ubehagelig, jeg betaler deg tross alt opp mot 500 kroner!!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Og hva var det han reagerte på, da han sa æsj og off? :klø:
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Og hva var det han reagerte på, da han sa æsj og off? :klø: Ikke sikkert hun vil si det da! For en superdust den gynekologen var!
mp84 Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 meget uproffosjonelt...!! ville sendt inn en klage..
Gjest Tipo Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Ikke sikkert hun vil si det da! For en superdust den gynekologen var! Det eneste jeg kunne tenke meg som "unskylder" ham hadde vært om han offet seg i sympati for pasientens smerte og beklaget at det var så lite han kunne gjøre for å lindre det. Dette er useriøs oppførsel fra en lege.
fruBeist Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 (...) Bak forhenget hører jeg at han sukker og stønner og sier ;æsj! off! (...) Er du sikker på at det var noe ved deg han sukka, stønna og æsjaoffa seg for? Det kan hende at han f.eks tok seg tida til å lese en sms mens du kledde på deg, som han æsja seg over.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Kan jo tenkes at han hadde en dårlig dag og klagde litt høylytt til seg selv over noe helt annet! Lite profesjonelt? JA! Har det noe med deg å gjøre? NEI! Han klarte i hvert fall å ødelegge din dag også. Unødvendig.
Gjest Nanette Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Kanskje han stakk seg på noe, sølte noe, eller vrengte av seg hanskene feil... Eller oppdaga at han var veldig forsinka til neste pasient eller fikk en dårlig beskjed, kanskje han måtte gi neste pasient en lite hyggelig beskjed... Lite trolig at han sa æsj til deg, for de legene ser og har sett utrolig mye rart. Jeg tror du kan slappe av jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 Eller kanskje han var kjukk og æsjet og offet seg fordi han måtte opp av stolen?
Meridian Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Virker som om han hadde en dålig dag, også gikk det utover deg. Det var veldig uproffesjonelt gjort av deg, og neste gang du skal til han skal du si til han hva du følte når han oppførte seg sånn.
frøken_øst Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) I alle dager, det å være hos gynekologen er i utgangspunktet en litt sårbar situasjon synes jeg, syntes dette var uproff oppførsel. Jeg forventer faktisk av en lege at hun/han ikke leser sms`er under konsultasjoner, eller uffer og okker seg av andre grunner når pasienten er tilstede. "jeg vet vel ikke hvorfor du er her jeg vel" er dessverre ganske typisk type kommentarer, utrolig mange som slenger ut av seg slike ting. Jeg forventer av en voksen lege og andre voksne mennesker for den saks skyld, at de kan klare å rette sinnet sitt til rett person til rett tid, og ikke bare tilfeldig øse ut eder og galle til intetanende, uskyldige personer Endret 19. oktober 2010 av frøken_øst
Avalon Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Dårlig dag eller ei, det skal aldri tas utøver pasienter/ klienter eller kunder! Send klage!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå