Gjest trine Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 i de siste 4 - 5 månedene har jeg har veldig vondt i underlivet. har ikke klart å ha sex, har hatt det en gang etter dette begynte og det var veldig vondt.. jeg gikk til legen og fikk vite at jeg hadde soppinfeksjon...ble behandlet for det 4 ganger...også hjalp det bittelitt men etter det så følte jeg ikke at legen ville gå noe mer inn på det når jeg sa det gjorde vondt enda...det er så utrolig vondt at jeg får ikke inn en finger og ikke engang en tampong..jeg er 20 år og har jo hatt sex mange ganger, og har samme kjæreste som jeg har hatt de siste 2 år. er det noen her som har hatt noe lignende som kan hjelpe meg? orker ikke gå sånn lenger...
pastellfisk Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 kan ikke noen svare meg da? Hei! Jeg hadde samme typer smerte som deg. Det var soppinfeksjon, og gikk over etter behandling. Ca 1 år senere fikk jeg det igjen, men da var det ikke like smertefullt. Sånn er det med soppinfeksjon, de er gjerne tilbakevendende. Jeg har en venninne som er svært plaget med soppinfeksjoner. Hun har blitt behandlet så mange ganger, at medisinen har mistet virkningen på henne. Det suger, men sånn er det for noen. Pass på trange klær og truser. String anbefales ikke. Hvis det er sånn at du ikke har soppinfeksjon, bør du henvises til en gynekolog for å sjekke om det er noe annet som er galt. Legen SKAL ta bekymringer seriøst.
Avalon Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Som pastellfisk sier, så bør du få henvising til gynokolog. Det kan være at soppen ikke er borte eller det kan være noe annet.
Gjest trine Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 okei, takk for svar ja tror kanskje jeg må komme meg til en gynekolog da. er noe dritt å gå sånn her. går jo aldri over uansett hvor mange kurer mot soppinfeksjon jeg får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå