AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er såååå lei av å gå rundt å ha vondt i hodet hele tiden!!! Alle gangene jeg har vært hos legen skriver han bare noe på pcen sin og konkluderer med....ingenting. Ikke sender han meg videre noen steder, han bare sier: "prøv trening". Jeg trener seks ganger i uka! Eh.. Å ikke sitt så mye foran pcen! Det gjør jeg heller ikke, maks en time om dagen. Det går ut over livskvaliteten... Aner ikke hvordan jeg skal kunne klare å fullføre vgs en gang! Hjelp ?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Gå til en annen lege og få hans syn på saken. Legen du går til nå tar deg jo tydeligvis ikke på alvor!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Enig! halve jobben til en lege er å lytte og gi råd og trøst. En lege som ikke tar deg på alvor er en dårlig lege. Har du forsøkt å få tatt en synstest, forresten?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Du må bytte lege.Og ta en synstest. Det kan også være nyttig å ta et magnesiumstilskudd,har hørt at magnesiummangel kan gi hodepine..blandt annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå