Gå til innhold

Spiseforstyrrelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om jeg har spise forstyrrelser

Er 173 cm høy og veier 54-55 kg.

Når jeg spiser liker jeg å sitte alene, syns det er flaut om noen ser at jeg spiser, redd for at jeg ser rar ut når jeg tygger, og at jeg bruker for lang tid på å spise.

Mange som kalger på at jeg er så treg til å ete.

Jeg kan spise bitte litt og føle meg mett, og vente fler timer til jeg kan spise igjen.

Noen ganger erstater jeg mat med sjokolade og godteri. føler meg også mett etter å ha spist dette.

Er det noe galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan være så mangt. Kanskje er det noe som plager deg i hverdagen? Kanskje har du mange tanker? Men dette bør du ta opp med legen din. Han/hun kan hjelpe deg. Evnt. så kan du prate med helsesøster o.l.

Endret av Berentsens
Skrevet

Tror ikke det er en spiseforstyrrelse, heller at det går på det psykiske. En jeg kjenner hadde det på samme måte.

Støtter forslaget om at du prater med noen.

Skrevet

Det kan være så mangt. Kanskje er det noe som plager deg i hverdagen? Kanskje har du mange tanker? Men dette bør du ta opp med legen din. Han/hun kan hjelpe deg. Evnt. så kan du prate med helsesøster o.l.

Tror kanskje jeg skal gjøre det. For å finne ut hva det kan være for noe.

Men har vært sånn her ganske lenge, så tror ikke det er noe med hverdagen min å gjøre

Skrevet

Det høres lurt ut. Ta deg en prat med noen. Da klarer du helt sikkert å finne ut hva det er, og så får du løst problemet. :) Lykke til!

Skrevet

Det høres lurt ut. Ta deg en prat med noen. Da klarer du helt sikkert å finne ut hva det er, og så får du løst problemet. :) Lykke til!

Tusen takk:)

Skrevet (endret)

Kjære Trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå. Jeg ser du ønsker å snakke med noen og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen ninuska_, moderator

Endret av ninuska_
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...