meg525 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hei Jeg skal be fastlegen min om henvisning til gynekolog,da jeg har hatt brun utflod nå i 4 uker. Når jeg får henvisning,hvordan går jeg da fram for å få time? Bare ringer jeg en gynekolog,og ber om en time med henvisning,eller sender man henvisningen i posten først? Takk for hjelpen!
Gjest kjellaug Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Finn en gynekolog og ring. Da får du beskjed om du skal sende henvisningen på forhånd eller ikke. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted. Det kan ta noen uker å få time (varierer sikkert), dersom ikke det står i henvisningen at det haster.
Betty2 Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 det kommer litt ann på hvilken praksis din fastlege førør. dersom du får henvisingen i hendene selv, kan du ringe hvilke som helst offentlig gynekolog, der vil du få postadressen og du må da selv sende inn henvisningen. ventetiden kan variere alt i fra et par uker til mnd. det kan du spørre om når du ringer inn på kontoret. eller fastlegen kan høre om ventetid. Du kan også oppsøke private gynekologer, der er ventetiden mye korter. men noe dyrere (Volvat ligger rundt en 1025kr for konsultasjon hos spesialist)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå