Gå til innhold

Tips og råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi leser i diverse kvinneblader, så er det utallige ting og tang vi skal dulle med og gjøre for å gi kjærestene våre en herlig svingom i høyet, eller for å bare få han tinteressert i oss.

Det jeg lurer på, er hva som er sant, og hva som bare ikke funker?

Typen min har sagt litt om noe;

Førtse eksempel er rød lebestift. Kjæresten min synes det er turn-off. Ingen han har sett har kledd denne fargen i trynet. Det gjelder egentlig sterke farger generelt...

Bodylotion. Kjæresten min synes det er kvalmt med krem. Det blir så seigt og ekkelt. Det skal sies at jeg har myk hud, kan ha noe med det å gjøre.

Lange negler. Typen liker best korte, da disse ikke kan gjøre skade på lemmet hans og resten av understellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi leser i diverse kvinneblader, så er det utallige ting og tang vi skal dulle med og gjøre for å gi kjærestene våre en herlig svingom i høyet, eller for å bare få han tinteressert i oss.

Det jeg lurer på, er hva som er sant, og hva som bare ikke funker?

Typen min har sagt litt om noe;

Førtse eksempel er rød lebestift. Kjæresten min synes det er turn-off. Ingen han har sett har kledd denne fargen i trynet. Det gjelder egentlig sterke farger generelt...

Bodylotion. Kjæresten min synes det er kvalmt med krem. Det blir så seigt og ekkelt. Det skal sies at jeg har myk hud, kan ha noe med det å gjøre.

Lange negler. Typen liker best korte, da disse ikke kan gjøre skade på lemmet hans og resten av understellet.

Mange går med feil nyanse på leppestiften ifh til hva de kler. Finnes utallige røde nyanser fra sjokk til mørk, fra blåtonet til grønntonet.

En god bodylotion merker man ikke på huden etter den er trekt inn.

Lange negler funker dårlig om man ikke er vandt med det.

Skrevet

Dette var jo generelt da, ikke ment spesifikt til meg. ;)

Skrevet

Dette var jo generelt da, ikke ment spesifikt til meg. ;)

Jeg svarte generelt. Det jeg nevnte kan være stor betydning på hvorfor enkelte har slike spesifikke ideer om hvorfor de ikke liker noe.

Skrevet

Jeg tenkte også at det å "ikke like body lotion" ikke kan komme av andre grunner enn at man bare har erfaring med billige kremer fra mat- eller kjedebutikker!

Skrevet

Er vel kanskje derfor folk er forskjellige. Jeg har flere guttevenner som ELSKER rød leppestift og syntes det er heftig turn-on. Samme med bodylotion med godlukt, herligste de vet...

Lange negler også faktisk, så lenge de ikke er for lange og skikkelig stelt.

Gjest Applecore
Skrevet

Synes det blir for dumt å komme med sånne lister over hva menn liker og ikke liker.

Det varierer veldig fra person til person hva man foretrekker.

F.eks synes mannen min det er veldig hot med rød leppestift mens enkelte andre menn skyr det som pesten.

Akkurat som noen kvinner foretrekker menn med kroppshår mens andre vil ha dem glattbarberte.

Hvorfor ikke bare spørre sin kjære rett ut hva han/hun liker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...