Gå til innhold

Små blødninger fra underlivet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei først vil jeg si at jeg skal bestille lege time imorgen.Jeg vil bare høre om noen har lignende erfaring jeg er sikkelig beskymret.Jeg går på p-piller diane og bruker også tetracyklin pga hud problemer.I det siste har jeg hatt soppinnfeksjon ofte men dette tror jeg skyldes antibiotikan.Uansett i går hadde jeg sex med kjæresten og det svei som bare det da vi holdt på nå idag har det kommet litt friskt blod i trusa og på papiret.Hva kan dette være?Noen som har opplevd dette?Jeg er veldig beskymret:( :sjenert: :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt mulig det er pga p-piller og antibiotika, balansen i underlivet blir lett forstyrret av det. Fint at du skal bestille legetime, det er alltid viktig å sjekke ut unormale blødninger, selv om det kanskje skyldes sopp o.l.

Skrevet

Soppinfeksjon kan gi småblødninger, spesielt ved sex.

Skrevet

Fikk ikke time før fredag :tristbla: :tristbla: :tristbla: Nå idag var utfloden lysebrun.Hva skjer med meg?

Skrevet

Takk for svar søtinger. :klemmer: Ps jeg skal ha mensen snart også tok siste pillen idag så mensen kommer om 3 dager.

Skrevet

Takk for svar søtinger. :klemmer: Ps jeg skal ha mensen snart også tok siste pillen idag så mensen kommer om 3 dager.

Kanskje bare menstruasjonen har kommet litt tidligere enn vanlig? Men skjønner du blir litt bekymret,jeg har nå i 4 uker hatt brun utflod og noe blødninger,utrolig plagsomt,og legen finner ikke noe galt:(

Skrevet

Kanskje bare menstruasjonen har kommet litt tidligere enn vanlig? Men skjønner du blir litt bekymret,jeg har nå i 4 uker hatt brun utflod og noe blødninger,utrolig plagsomt,og legen finner ikke noe galt:(

Ja det er forferdelig.Jeg går jo på piller og da kommer mensen veldig nøyaktig 3 dager etter at jeg slutter.Jeg tror at det kan være at jeg får de blødningene pga soppen.Har lest litt på nette og man kan får rifter også når man har sex og da kommer det blodet.Det med brunt utflod tror jeg bare er gammel mensen blod som ikke har kommet ut heheh:)

Skrevet

Mange kvinner opplever dette, uten at det trenger å være noe galt (deriblant meg selv). Men gå til lege for sikkerhetsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...