Annii Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hei, jeg er ei jente på snart 22 år som har noen veldige plagsomme plager og håper noen kan hjelpe meg eller gi meg noen svar. Når jeg var nesten 19 år gammel begynte jeg å få melk i brystene mine og trodde jeg var gravid og tok en test, den var negativ. (jeg har fortsatt melk og den er helt hvit og det er en del) Jeg oppsökte lege når jeg hadde hatt den plagen i noen mnd, og dem tok pröven av melken og det var virkelig morsmelk. Jeg har prövd i 4 år med min samboer å få barn, vi har begge tatt tester,som viste at ingen ting var gale, jeg tok kikkhullsoperasjon som viste at ingen ting var gale, jeg gikk på pergotime i over 1 år, men måtte slutte for mine eggstokker ble så store at jeg fikk store smerter men vi fikk ingen barn. Jeg var på mamografi men dem fant heller ingenting der. For litt over 1 år siden begynte min menstrasjon å bli veldig uregelmessig, jeg kunne gå alt ifra 7 dager til 40 dager over tiden för jeg fikk mens,og tok grav.test men den var negativ. Jeg tok pröver for å se om jeg hadde egglösning og det hadde jeg. 2 uker för ventet mens får jeg masse rare symtomer. Har konstant hodepine, ömme bryster og melkespreng og jeg kjenner et press nedentil og er veldig trett og svimmel. Vi har gidd helt opp med å pröve å bli gravide og jeg har kun mens i 1-2 dager og blör veldig lite. Legene har ingen svar til meg, men skal til sykehuset igjen for å se om jeg har svuls på hypofysen. Så jeg lurer på om noen har opplevd det samme eller vet noe om dette? Håper veldig mye på hjelp og serriöse svar
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har hørt at Vitex kan hjelpe mot uregelmessig mens, kanskje du kunne prøve det? Har dessverre ikke noen andre råd å gi, men jeg håper det ordner seg
Annii Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har hørt at Vitex kan hjelpe mot uregelmessig mens, kanskje du kunne prøve det? Har dessverre ikke noen andre råd å gi, men jeg håper det ordner seg Hei:) jeg kan pröve det, men når jeg först har mens så har jeg så store smerter at jeg blir sengeliggende förste dagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå