Meridian Skrevet 17. oktober 2010 #1 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg vet ikke hva septuagenarian betyr, ei heller hva Sagittarian er ... :klø: Har saumfart engelsk-ordboken - noen som kan hjelpe? Da blir jeg veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 17. oktober 2010 #2 Del Skrevet 17. oktober 2010 septuagenarian1 subst. syttiåring, person mellom sytti og åtti år septuagenarian2 adj. syttiårig, som er mellom sytti og åtti år gammel - Sagittarian1 subst. (astrologi) skytte ● he is a Sagittarian han er skytte Sagittarian2 adj. (astrologi) skytte-, skytte ● she's Sagittarian hun er skytte Fant jeg på ordnett.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 17. oktober 2010 WOW, jeg er imponert. Fant du se så fort? Tusen, tusen takk, Fanta Exotic! Skal huske på ordnett.no, hvis ikke er KG alltid bra å ha. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 17. oktober 2010 #4 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hehe jepp:) Værsegod Jeg bruker det veldig mye, så har hurtigtast for å komme inn, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå