Meaty Skrevet 17. oktober 2010 #1 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Som skeptiker er "debunk" et ord som ligger mitt hjerte nær, ()men det er synd at det ikke finnes en god, norsk oversettelse av det. Jeg synes ikke at avkrefte blir det samme, så jeg ender opp med å blande det engelske ordet inn i norsk tekst, noe jeg egentlig ikke liker å gjøre. Hva sier dere om dette ordet? Endret 17. oktober 2010 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 18. oktober 2010 #2 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har heller ikke funnet noe godt ord, men bruker som regel avsanne eller latterliggjøre, avhengig av situasjon og sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. oktober 2010 #3 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har brukt avkrefte, men det blir kanskje ikke helt det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har heller ikke funnet noe godt ord, men bruker som regel avsanne eller latterliggjøre, avhengig av situasjon og sammenheng. Det er i hvert fall veldig ofte fristende å bruke det ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå