Thess84 Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hva spiser dere? Både til frokost og lunch? begynner å bli så innmari lei brødskiva..
rachel who Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Av ulike åraker kan jeg ikke spise brød for tiden og da går det i eggerøre eller smoothie. Lett, godt og sunt.
Meridian Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Til frokost og lunsj spiser jeg spiser smoothie, nøtter(mest mandler), dadler og et eple når jeg har dårlig tid. Noen ganger lager jeg kun eggerøre med brokkoli og vårløk i. Har jeg bedre tid spiser jeg mandelbrød, som kun er lagd på mandler og inneholder masse protein og sundt og godt fett. Da kan jeg koke eller steke egg å ha på sammen med ruccola og agurk. Nam! Eller jeg har på makrell og avokado, eller kalkunskinke og avokado. Eller salami og avokado. Eller så lager jeg meg gode salater, med avokado og kylling/laks. Jeg har lagt merke til at jeg er veldig glad i avokado.
Meridian Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 noen ganger spiser jeg bare avokado når jeg har ektremt dårlig tid :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 noen ganger spiser jeg bare avokado når jeg har ektremt dårlig tid :gjeiper: Du kan putte majones på avokadoen. Bare så du vet det.
luca Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Hva spiser dere? Både til frokost og lunch? begynner å bli så innmari lei brødskiva.. Jeg spiser havregryn.... sikkert like kjedelig:)
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg spiser havregryn.... sikkert like kjedelig:) Bjørns?
Meridian Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Du kan putte majones på avokadoen. Bare så du vet det. Ja, det vet jeg mange gjør
Lea=) Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Peppermakrell på brødskiva og en halv avokado som jeg spiser med skje. Peppermakrell kjøper jeg i hermetikkboks som med makrell i tomat. Veldig godt
Gjest Harriet Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 Frokost: Weetabix med lettmelk og sukkerfritt bringebærsyltetøy Lunsj: Salat med salsa, reker, kylling eller egg.
Markjordbær Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Pleier å ha brødskiver til frokost, men i dag ble det vaniljeyoghurt (Ja-yoghurt) med oppkuttet selleri og blå druer :-) Og skal ha middagsrester til lunsj, med klementin og gulrot som mellommåltider.
Thess84 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2010 Jepp egg/omelett osv er veldig godt. Men jeg får så innmari vondt i magen utover dagen når jeg spiser det:-( Mandelbrød? hvordan lager man det eller får man kjøpt det?
andemor Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Jepp egg/omelett osv er veldig godt. Men jeg får så innmari vondt i magen utover dagen når jeg spiser det:-( Mandelbrød? hvordan lager man det eller får man kjøpt det? Er det det som kalles steinalderbrød tro? Har oppskrift, men syntes vel egentlig ikke at det var så veldig godt.
Frk. Belle Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Frokost: frukt (litt kiwi, eple og banan), rosiner, mandler og yoghurt naturel. mmmmm! Synes det går ganske kjapt å lage også... Vi spiser det både jeg og mannen men han foretrekker hasselnøtter og vaniljeyogurt. Går en del i brød til lunch for min del, men ofte med makrell i tomat eller avocado. Havregøt og frokostblanding synes jeg også fungerer fint til lunch som avveksling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå