Gå til innhold

Ble jomfruhinnen min tatt som barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var 9 år ble jeg forsøkt misbrukt. Det gikk så langt at han prøvde å stikke fingeren sin inni meg. Det gjorde så vondt og jeg kavet meg løs og kom meg langt bort fra han.

Det jeg lurer på er om jeg mistet jomfruhinnen min den gangen?

For når jeg skulle ha sex for første gang som 20 åring, gjorde det ikke vondt i det hele tatt...

Håper på skikkelige svar, da dette er noe jeg har tenkt mye på, men aldri pratet med noen om.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er ikke alle som er født med jomfruhinne og det er heller ikke alle som synes det er smertefult første gang en har sex : ) Men det kan hende den røyk da du var barn, ja :/ vanskelig å si sikkert egentlig.

Skrevet

Jeg kan ikke huske at min jomfruhinne noensinne er tatt, så enten er jeg en av de få som ble født uten, eller så sprakk den når jeg gikk på ridning/turn. Samme gjelder kanskje deg? :) Kan godt være du mistet jomfruhinnen den gangen du ble misbrukt også, om han fikk den helt inn...

Skrevet

:klem:

Det kan jo tenkes, men det er ikke sikkert. Mitt første samleie gjorde ikke vondt, jeg hadde ingen jomfruhinne å sprekke. Men jeg har aldri vært utsatt for misbruk, eller forsøk på misbruk. Men, jeg var hesteinteressert, og red mye i ungdomsårene, samt annen sport. Og slike aktiviteter kan visstnok også fjerne jomfruhinnen. Jeg merket aldri at den forsvant, forresten :)

Skrevet

Jeg ble utsatt for misbruk tidelig i tenårene, med en gjenstand omtrent like tykk som en finger. Jeg blødde første gang jeg hadde sex.

Skrevet

Det er MANGE som mister jomfruhinna mens de er små/ tenåringer, uten at de har hatt sex. Det er fordi til tross for navnet, er det ikke egentlig en "jomfru"-hinne, men en hinne som kan sprekke/ utvide seg ved alle slags fysisk aktivitet. Hos noen er den aldri skikkelig utviklet, mens hos andre er den bare delvis utviklet.

Det er faktisk veldig mange typer jomfruhinner, som kan sees på denne medisinske tegningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...