Gjest Tinemor Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Skjønner ikke all denne hårfokuseringen. Jeg barberer "bikinikanten". Ellers er jeg som jeg er. Og ingen, verken jeg selv eller de jeg har hatt intim samhørighet med har følt missnøye med det. Hvorfor skal jeg gjøre meg til noe annet enn den jeg er? Vil ikke at gutten skal barbere seg heller. Skjønner selvfølgelig de som har unormalt stor hårvekst. Men jeg vil være som jeg er.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Da syns jeg du skal være som du er Bra å være fornøyd med seg selv.
Gjest Eventyr3 Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Hva er problemet? er du en sæv? må du høre på de damebladene? Det er jo så klart du som bestemmer over deg selv. Problemstillingene du tar opp tilhører fjortisstadiet. du stenger deg selv inn i en liten rosa bobble ved å bry deg om sånt.
^KinderMaxi^ Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Hva er problemet? er du en sæv? må du høre på de damebladene? Det er jo så klart du som bestemmer over deg selv. Problemstillingene du tar opp tilhører fjortisstadiet. du stenger deg selv inn i en liten rosa bobble ved å bry deg om sånt. Enig.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Hva er problemet? er du en sæv? må du høre på de damebladene? Det er jo så klart du som bestemmer over deg selv. Problemstillingene du tar opp tilhører fjortisstadiet. du stenger deg selv inn i en liten rosa bobble ved å bry deg om sånt. Tullprat! Problemstillingen TS tar opp er høyst aktuell. Og se en mus med hår er nå klassifisert som utrydningstruet art Og når jeg sier "med hår" mener jeg ikke alle de som er klippet og frisert til tynne striper osv. De er og beregne som hårløse. Liker at jentene lar det gro fritt, høst og vinter er det heller ingen grunn til og ta den berømte bikinilinjen, la det gro. Om det skal gjøres noe så er det kun lengden som kan klippes ned til 0,5 cm. Ikke noe vondt ord om de nevnte hårløse, de er også deilige, men er blitt for vanlige. Så til TS: Vær Deg selv og la det gro.
Gjest Tinemor Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg bare forteller hvem jeg er! Hvorfor blir dere så sinna?
^KinderMaxi^ Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Blir ikke sinna Det er jo bare å være seg selv. Ikke noe problem med det da vet du. Syns alle skal være slik de vil og føler seg mest komf. med. Ikke noe vits å gjøre som "alle" andre.
Gjest Eventyr3 Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Tullprat! Problemstillingen TS tar opp er høyst aktuell. Og se en mus med hår er nå klassifisert som utrydningstruet art Og når jeg sier "med hår" mener jeg ikke alle de som er klippet og frisert til tynne striper osv. De er og beregne som hårløse. Liker at jentene lar det gro fritt, høst og vinter er det heller ingen grunn til og ta den berømte bikinilinjen, la det gro. Om det skal gjøres noe så er det kun lengden som kan klippes ned til 0,5 cm. Ikke noe vondt ord om de nevnte hårløse, de er også deilige, men er blitt for vanlige. Så til TS: Vær Deg selv og la det gro. Høyst aktuell? Assalamu alaikum.
Gjest Eventyr3 Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg bare forteller hvem jeg er! Hvorfor blir dere så sinna? Er ikke sint. Jeg beklager hvis det virket sånn. Jeg prøvde bare å hjelpe deg.
Gjest Tinemor Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skriver dette på grunn av at det er så mye fokusering på akkurat dette her på dette forumet. Høres ut som at dersom man ikke barberer seg så vekser "skogen" til uhørte høyder. Er ikke slik. Hos meg har det ikke blitt lengre enn da jeg var 18 år.
Gjest Kåt gutt Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 her er det bare blankpolert som teller. Tenk på gutta du. De vil avsky deg med allt håret. De som har vært "snille" her er bare høflige. Barber deg jente!!!!
Gjest Airi Chikako Skrevet 17. oktober 2010 #12 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) her er det bare blankpolert som teller. Tenk på gutta du. De vil avsky deg med allt håret. De som har vært "snille" her er bare høflige. Barber deg jente!!!! De aller fleste vil synes at det er noe som er helt opp til deg, ts. Resten gidder vel ikke vi å bruke noen energi på uansett, om dette er måten de fremstiller det på? Og dessuten: Blankpolert????? Endret 17. oktober 2010 av Airi Chikako
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #13 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er mann og for meg er det ikke så nøye, så lenge vi bare skal ha sex. Er verre dersom hun vil tilfredstilles oralt, da foretrekker jeg helt klart at hun er barbert, fordi det blir så mye renere da. Setter lite pris på hår som lukter med klumper i som man ikke aner hva er og tørkede blodrester. Nei takk! Barbert hvis hun så absolutt skal ha oralt ja.
Gjest Airi Chikako Skrevet 17. oktober 2010 #14 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg er mann og for meg er det ikke så nøye, så lenge vi bare skal ha sex. Er verre dersom hun vil tilfredstilles oralt, da foretrekker jeg helt klart at hun er barbert, fordi det blir så mye renere da. Setter lite pris på hår som lukter med klumper i som man ikke aner hva er og tørkede blodrester. Nei takk! Barbert hvis hun så absolutt skal ha oralt ja. Hår som lukter, med klumper og tørkede blodrester i??? Kan du med hånden på hjertet si at du noen gang har vært utsatt for det?
Gjest Consensio Skrevet 17. oktober 2010 #15 Skrevet 17. oktober 2010 Barberer ikke underlivet her, og ikke lukter det vondt eller har tørka blodrester Mannen min syns jeg er fin som jeg er, så det finnes også menn som ikke nødvendigvis bare tenner på "blankpolerte" underliv
muesli Skrevet 17. oktober 2010 #16 Skrevet 17. oktober 2010 "hår som lukter med klumper i som man ikke aner hva er og tørkede blodrester"? Er vell meir eit hygieneproblem, enn eit hårproblem då
Ethereal Skrevet 17. oktober 2010 #17 Skrevet 17. oktober 2010 Syns du ikke det er rart med håret når du fingrer? Jeg liker ikke føelsen av stubbene som stikker hånden min...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #18 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg barberer heller ikke, og samboer er helt fornøyd med det. For min del har jeg ingenting i mot trimming, det hender jeg gjør det, men kunne aldri tenkt meg glattbarbert. Det er noe jeg assosiserer med jentunger/barn som ikke har kommet i puberteten enda, så for meg er det ikke særlig seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #19 Skrevet 17. oktober 2010 Syns du ikke det er rart med håret når du fingrer? Jeg liker ikke føelsen av stubbene som stikker hånden min... Det finnes ingen stubber som stikker om en har skikkelig hårvekst. Det er like mykt og godt å ta på som når en stryker over hodehåret. Full støtte til ts.
Norna Skrevet 17. oktober 2010 #20 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har frisert dusk, passe med hår. Joda, menn liker litt hår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå