Gå til innhold

Deliah's dager


Gjest Deliah

Anbefalte innlegg

13 timer på deg igår og 11 timer på meg igår. Flinke vi er da!!!

Hatt en fin tirsdag da`?

Hihi, ja, dødsflinke :)

Kun jobbet 2 timer i dag. Burde lest pensum, men jeg var så sliten. Så har slappet av, og gjør meg klar til jobb og lesing i morgen.

Håper du også har hatt en fin tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du også har hatt en fin tirsdag?

Hektisk dag på jobb. Fikk en klage på en av de siste samtalene mine igår. Gikk rett til sjefen når jeg kom på jobb. Fint å få det ut av verden. Tenkte litt på det igår.

Bare sett på TV siden jeg kom hjem fra jobb. Utrolig digg!! Elsker tirsdager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk dag på jobb. Fikk en klage på en av de siste samtalene mine igår. Gikk rett til sjefen når jeg kom på jobb. Fint å få det ut av verden. Tenkte litt på det igår.

Bare sett på TV siden jeg kom hjem fra jobb. Utrolig digg!! Elsker tirsdager!!

Så bra du fikk det ut av verden. Tirsdager = <3

Er også Greys fan, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei!

Lei av sjef som aldri er tilgjengelig - og som ikke gir meg svar på noe.

Lei av kilder som ikke sender det de har lovet.

Lei av å alltid ha noe å gjøre.

Blir ikke så mye bedre når jeg ringer mamma og/eller pappa for å klage, heller. "Du er så flink at du klarer det, og tenk så mye du lærer" er ikke så motiverende at det gjør noe.

Mye som skjer på jobb om dagen (jobber stort sett for samme forlagshus), og jeg begynner å bli lei. Liker prosjektlederjobben, men synes den er rimelig dårlig betalt. I utgangspunktet ser lønna dritbra ut, men ikke når man tenker på alt den inkluderer.

Forelesning senere i dag. Og fotomøte før det. Håper vi finner noen interiørsaker vi skal lage. Trenger å tenke på noe annet enn stress nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er lei for tiden!! Skjønner hva du mener. Å snakke med foreldre hjelper der og da. Men de kan dessverre ikke løse alle problemer for oss.

Synes det er godt at det er helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjonen har forsvunnet en del. Snakket med sjefen på torsdag, og han er visst strålende fornøyd med arbeidet jeg gjør. Det er snakk om å inngå større kontrakt, med større prosjekter, der jeg får være prosjektleder. Så tydelig at den harde jobbinga lønner seg, after all.

Fikk også telefon fra en tidligere oppdragsgiver som har skiftet redaktør i dag. Hun har ikke tatt kontakt før nå, men jeg er den første som blir innkalt til møte der. I tillegg har jeg snakket med et nyoppstartet magasin som veldig gjerne vil ha meg som fast frilanser, så ting ser litt lysere ut nå.

Mye jobb, men sånn er livet. Får bare stå på. PR synes jeg jo er gøy. Journalistikk derimot, begynner jeg å få nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy at det skjer mye på jobb. Da går vel dagene fort!! Ble det bare jobbing i helga? Eller også litt moro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tid til både vinkveld, loppemarked og familieselskap hos kjæresten :)

Høres bra ut!!

Endelig tirsdag igjen!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med pushy sjefer?

I dag er jeg syk. Jeg har feber, og akkurat nå vil jeg tenke på alt annet enn jobb. Jeg har en annonse jeg må lande - greit. Men jeg skjønner ikke hvorfor en av sjefene mine svarer "Synd du ble syk, men må møte deg denne uka." Hva mener hun med det? Jeg kan ikke akkurat trylle. Er jeg syk, så er jeg syk. Hun er relativt ny, så vil ikke komme på dårlig fot med henne, heller. Håper virkelig jeg er bedre til fredag. Har et annet idèmøte da også.

Fikk ellers en lang skrytemail fra sjef og AD angående det siste prosjektet jeg har jobbet med. Kjempedeilig - og jeg føler faktisk det er fortjent også. Jeg ble kastet inn i det på et altfor sent tidspunkt, og har måttet finne ut av det meste selv. Men- stresset til tross - kjempegøy, og jeg ser helt klart for meg en framtid innen PR-og markedsføring.

Får ta meg noe mat. Burde absolutt kommet meg på forlesning i dag også. Siste økt i det faget, med MASSE relevant informasjon. Gahh, jeg har masse å gjøre for tida, da kan jeg ikke bli syk.

Endret av Deliah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så kjedelig!!! Mange som er forkjølet og sånn nå.. Håper jeg klarer å holde meg frisk!!

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så kjedelig!!! Mange som er forkjølet og sånn nå.. Håper jeg klarer å holde meg frisk!!

God bedring!!

Fant ut hvorfor hun er så pushy. Hun vil ha meg til å signe en kontrakt ingen vil signere... Masse styr om det i mediene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...