AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg får mange "anfall" i løpet av dagen der jeg har vondt i hodet, er svimmel og kaldsvetter. Det vonde hodet er konstant, mens svimmelheten varer i flere timer av gangen, kaldsvettingen får jeg når jeg beveger meg og jeg er svimmel. Beveger meg = går på do, spiser, osv små aktiviteter... Hva kan dette være? Hatt det sånn i over en måned...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Ring legen på mandag. Du har hatt vondt/vært plaget i en måned og ikke tatt affære, jeg synes absolutt du bør ta kontakt med noen som har god peil på feltet (dvs legen)
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Men hva kan det være? Vil ikke gå til legen og mase på han/bruke andres time som trenger det mer, hvis det bare er sånn at jeg mangler noen vitaminer eller mineraler...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg får mange "anfall" i løpet av dagen der jeg har vondt i hodet, er svimmel og kaldsvetter. Det vonde hodet er konstant, mens svimmelheten varer i flere timer av gangen, kaldsvettingen får jeg når jeg beveger meg og jeg er svimmel. Beveger meg = går på do, spiser, osv små aktiviteter... Hva kan dette være? Hatt det sånn i over en måned... Er det vertigo du mener? Det kan være noe med balansenerven din. Har du hatt ørebetennelse i det siste? Bruk lue ute og ikke sov med vått hår. Jeg har hørt at bomull i ørene kan hjelpe om du reagerer mye på fukt i luften hjemme, evt om du plages av mugg på vegger. Angående vertigo svimmelhet så føles det som om du er på båt, og evt snurrer rundt og har problemer med å se opp.
Gjest Applecore Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Kom deg til legen! Når det gjelder plutselige smerter i hodet, svimmelhet etc., så skal man alltid kontakte lege uansett. Jeg kan ikke forstå at du har gått i en måned uten å gjøre noe med saken! Synes du i grunnen kan ringe legevakten allerede i morgen tidlig. Og husk at leger setter av flere timer daglig til pasientkonsultasjoner, så du verken "maser" eller bruker opp andres timer. Og om det er vitaminmangel eller noe annet, er det ikke greit at legen finner ut av det så du kan få gjort noe med problemet?
Supramundane Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod
Fremhevede innlegg