Gå til innhold

Større og vonde pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene så har jeg plutselig vokst ut av bh-ene mine og har utrolig vondt i begge puppene. Gjør vondt når jeg presser lett på dem. (altså, holder hånden over hele puppen, og klemmer forsiktig). Noen som vet hva det kan være? Jeg er ikke gravid, og puppene er ferdig utviklet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir sånn før og under mensen.

Skrevet

blir sånn før og under mensen.

Joa, men har aldri hatt det slik før. Kommer ikke til å få mensen med det første heller. Er første gangen siden jeg var 14 jeg har hatt sånne smerter/ubehag

Skrevet

Heeeeeelt sikker på at du ikke er gravid? det er jo et av de tydeligste tegnene på graviditet (med unntak av morgenkvalmen, men den er det slett ikke alle som får).

Skrevet

Du har ikke begynt på p-piller eller sluttet på dem? Evnt glemt å ta en pille?

Skrevet

Heeeeeelt sikker på at du ikke er gravid? det er jo et av de tydeligste tegnene på graviditet (med unntak av morgenkvalmen, men den er det slett ikke alle som får).

Er 90% sikker på det, går på p-piller og har ikke glemt pille. Har heller ikke hatt sex på en stund. Men kan jo sikkert ta en test til uken, for å utelukke det.

Du har ikke begynt på p-piller eller sluttet på dem? Evnt glemt å ta en pille?

Nei. Eller glemte èn pille, men det har ingenting å si siden det var på rad 3.

Kan man få melkespreng uten at man er gravid?

Gjest Thefainter
Skrevet

Er du heeeelt siiiiiiiiikker på at du ikke er gravid? :lur:

Skrevet

Kroppen min endrer seg over tid i forhold til det å ha mensen. I 20 år var mensen kort, sparsommelig med blødning og intet ubehag. Så kom menssmerter, av og til vanvittig vondt i brystene, pms osv. Altså så er ikke ting som før.

Kan rett og slett være en helt normal endring.

Skrevet

De siste dagene så har jeg plutselig vokst ut av bh-ene mine og har utrolig vondt i begge puppene. Gjør vondt når jeg presser lett på dem. (altså, holder hånden over hele puppen, og klemmer forsiktig). Noen som vet hva det kan være? Jeg er ikke gravid, og puppene er ferdig utviklet.

Samme her!Aner ikke hva det kan være :( Men alle damer i min familie får kjempepupper når de bikker 30, så det er vel kanksje dt som skjer meg?

Skrevet

Er 90% sikker på det, går på p-piller og har ikke glemt pille. Har heller ikke hatt sex på en stund. Men kan jo sikkert ta en test til uken, for å utelukke det.

Nei. Eller glemte èn pille, men det har ingenting å si siden det var på rad 3.

Kan man få melkespreng uten at man er gravid?

Øhm ... det er vel pillene på rad 4 som er ok å glemme? Hvis det ikke er minipiller eller noe sånn hvor alle pillene er med virkestoffer.

Skrevet

håper da indelig ikke jeg er gravid. :(

Var på rad 2 jeg glemte, ikke 3. Så feil :) I pakkevedlegget står det at det har null konsekvenser :)

Skrevet

Har du tatt en test? :klemmer:

Apoteket åpner ikke før 5, så blir nok ikke før da, hvis jeg får til å dra inn til byen i dag. I såfall blir det en test i morgen. :)

Skrevet

Testen var klinkene klar NEGATIV ihvertfall :hoppe:

Men lurer fortsatt på hva som skjer med disse puppene mine :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...