Gjest Opus Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 De siste dagene så har jeg plutselig vokst ut av bh-ene mine og har utrolig vondt i begge puppene. Gjør vondt når jeg presser lett på dem. (altså, holder hånden over hele puppen, og klemmer forsiktig). Noen som vet hva det kan være? Jeg er ikke gravid, og puppene er ferdig utviklet.
Gjest Opus Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 blir sånn før og under mensen. Joa, men har aldri hatt det slik før. Kommer ikke til å få mensen med det første heller. Er første gangen siden jeg var 14 jeg har hatt sånne smerter/ubehag
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Heeeeeelt sikker på at du ikke er gravid? det er jo et av de tydeligste tegnene på graviditet (med unntak av morgenkvalmen, men den er det slett ikke alle som får).
Hinata Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Du har ikke begynt på p-piller eller sluttet på dem? Evnt glemt å ta en pille?
Gjest Opus Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Heeeeeelt sikker på at du ikke er gravid? det er jo et av de tydeligste tegnene på graviditet (med unntak av morgenkvalmen, men den er det slett ikke alle som får). Er 90% sikker på det, går på p-piller og har ikke glemt pille. Har heller ikke hatt sex på en stund. Men kan jo sikkert ta en test til uken, for å utelukke det. Du har ikke begynt på p-piller eller sluttet på dem? Evnt glemt å ta en pille? Nei. Eller glemte èn pille, men det har ingenting å si siden det var på rad 3. Kan man få melkespreng uten at man er gravid?
Gjest Thefainter Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Er du heeeelt siiiiiiiiikker på at du ikke er gravid?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Kroppen min endrer seg over tid i forhold til det å ha mensen. I 20 år var mensen kort, sparsommelig med blødning og intet ubehag. Så kom menssmerter, av og til vanvittig vondt i brystene, pms osv. Altså så er ikke ting som før. Kan rett og slett være en helt normal endring.
Gjest annie Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 De siste dagene så har jeg plutselig vokst ut av bh-ene mine og har utrolig vondt i begge puppene. Gjør vondt når jeg presser lett på dem. (altså, holder hånden over hele puppen, og klemmer forsiktig). Noen som vet hva det kan være? Jeg er ikke gravid, og puppene er ferdig utviklet. Samme her!Aner ikke hva det kan være Men alle damer i min familie får kjempepupper når de bikker 30, så det er vel kanksje dt som skjer meg?
Markjordbær Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Er 90% sikker på det, går på p-piller og har ikke glemt pille. Har heller ikke hatt sex på en stund. Men kan jo sikkert ta en test til uken, for å utelukke det. Nei. Eller glemte èn pille, men det har ingenting å si siden det var på rad 3. Kan man få melkespreng uten at man er gravid? Øhm ... det er vel pillene på rad 4 som er ok å glemme? Hvis det ikke er minipiller eller noe sånn hvor alle pillene er med virkestoffer.
Gjest Opus Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 håper da indelig ikke jeg er gravid. Var på rad 2 jeg glemte, ikke 3. Så feil I pakkevedlegget står det at det har null konsekvenser
Gjest Opus Skrevet 17. oktober 2010 #13 Skrevet 17. oktober 2010 Har du tatt en test? Apoteket åpner ikke før 5, så blir nok ikke før da, hvis jeg får til å dra inn til byen i dag. I såfall blir det en test i morgen.
Gjest Opus Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Testen var klinkene klar NEGATIV ihvertfall Men lurer fortsatt på hva som skjer med disse puppene mine :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå